تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 16:02
کد خبر : 22199

معتقدم دکتر نجفی و کابینه اش در گیلان کمترین اعتقادی به نقش جوانان در عرصه های تصمیم گیری ندارند

معتقدم دکتر نجفی و کابینه اش در گیلان کمترین اعتقادی به نقش جوانان در عرصه های تصمیم گیری ندارند

بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.

علیرضا سحرخیز در گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: در چهار سال اول ریاست جمهوری دکتر روحانی به واسطه لزوم احیای ساختار اداری و اجرایی کشور کمتر از وجود جوانان به بهانه فقدان تجربه و ضرورت استفاده از نیروهای مجرب استفاده شد که البته اعتقاد دارم این رویکرد میبایست فقط در سطح عالی مدیریتی و در سطح وزرا باشد و در سطح میانی به دلیل وجود مدیران جوان از این باور پیروی نمیشد که متاسفانه شاهد پیر سالاری گسترده در محمل های مدیریتی استان گیلان و عدم توجه به جوانان تا کنون بوده ایم.
 
رئیس حزب ندای ایرانیان(شعبه گیلان) تصریح کرد: حرفهای من گاهی دشمن تراشی میکند ولی معتقدم شخص استاندار و کابینه نجفی در گیلان کمترین اعتقادی به نقش جوانان در عرصه های تصمیم گیری ندارد و در بهترین حالت و در صورت استفاده از فلان جوان با وجود شایستگی های احتمالی ،فاکتورهایی چون قومیت و خواهرزادگی اولی و دلیل اصلی انتخاب آقایان بوده است.
سحرخیز گفت: امروز هر فرد مدعی سراغ ژست جوانگرایی میرود ؛ آقایان توانایی برگزاری چندین روز همایش و جلسه با محوریت شعار جوانگرایی را دارند اما در وادی عمل از بخشداری واجارگاه هم به نفع یک جوان نمیگذرند! و متاسفم که اذعان کنم قشر جوان سیاسی چه اصلاح طلب وچه غیر اصلاح طلب مظلوم ترین قشر اجتماعی در جامعه استانی ما محسوب شده و فقط  ابزار نیل به أهداف لیدرهای سنتی جریانهای خود محسوب میشوند.
عضو  هیات داوری و بازرسی حزب ندای ایرانیان کشور ادامه داد: در حالیکه بسیاری از جوانهای شایسته و نخبه در استان گیلان غم معاش و گذران روزگار دارند فلان سازمان عریض عمومی از استان همجوار دهها نیرو وارد میکنند و صدای دستگاه ناظر و استاندار هم در نمی آید.
سحرخیز با بیان اینکه تکلیف متولی جوانان  تا امروز معلوم نیست اظهار داشت: اداره کل متبوع بیشتر سراغ ورزش میرود تا کار اصولی در خصوص جوانان، فلان فرد بی تجربه در کسوت مدیر با برگزاری چندین همایش و دادن تریبونهای کنترل شده ، فقط و فقط به تعریف از استاندار و مدیران بالادستی در این جلسات اکتفا میکند و استاندار هم خرسند از بیلان تعداد بیشمار جلسه بی حاصل ، گزارش عملکرد موفق میدهد!

این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: بنده پیشنهاد هم اندیشی و برگزاری یک کار تشکیلاتی نظام مند برای مطالبه محوری جوانان توسط خود جوانان را با استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس و مدیران دلسوز ومتعهد را دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.