تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1396 - 16:51
کد خبر : 17461

تجهیز موبایل وان پلاس ۵ به اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام رسماً تایید شد

تجهیز موبایل وان پلاس ۵ به اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام رسماً تایید شد

پرچمدار بعدی وان پلاس می تواند وارد رقابتی مستقیم با موبایل های گلکسی اس۸ ، HTC U11 و سونی اکسپریا XZ پریمیوم شود

در بلاگ پست تازه مدیرعامل کمپانی وان پلاس، پیت لائو به گمانه زنی ها درباره پرچمدار بعدی کمپانی چینی طی ماه های گذشته پایان داده و تایید کرده که موبایل وان پلاس ۵ از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ بهره مند خواهد بود که عملکردی روان، قدرتمند و بهینه از نظر مصرف انرژی را با خود به همراه می آورد.

این خبر مسلماً برای هیچکس جای تعجب ندارد، اما از چند جهت بسیار مهم تلقی می شود. استفاده از اسنپدراگون ۸۳۵ بدین معنا خواهد بود که پرچمدار بعدی وان پلاس می تواند وارد رقابتی مستقیم با موبایل هایی نظیر گلکسی اس ۸ سامسونگ، HTC U11 و سونی اکسپریا XZ پریمیوم شود که همگی به همین پردازنده کوالکام تجهیز شده اند. ضمناً گفتنی است که برخلاف برخی از این موبایل ها، اسکنر اثر انگشت وان پلاس ۵ هم روی پنل جلویی قرار گرفته و خبری از انتقال آن به بخش پشتی بدنه نیست.

علاوه بر این، چیپست پرچمدار کوالکام ممکن است قیمت گذاری دستگاه را نیز به صورت قابل توجهی تحت تاثیر قرار دهد. موبایل های وان پلاس از همان ابتدا به خاطر قیمت ارزان تر خود نسبت به دیگر پرچمداران شهرت داشته اند، اما گنجاندن اسنپدراگون ۸۳۵ در بدنه دستگاه ممکن است این مزیت رقابتی را وان پلاس بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.