تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1396 - 15:30
کد خبر : 17441

❗️❗️❗️ اطلاعیه ناجا برای ماه رمضان/برخورد قانونی با هنجارشکنان

❗️❗️❗️ اطلاعیه ناجا برای ماه رمضان/برخورد قانونی با هنجارشکنان

انتظار می رود برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی، هنجارهای دینی و بویژه عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود.

در بخش‌هایی از اطلاعیه ناجا آمده است:
❗️انتظار می رود برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی، هنجارهای دینی و بویژه عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود. بدیهی است، با معدود افرادی که احتمالا به نحو مشهودی هنجارشکنی کنند، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
❗️براساس احکام نورانی اسلام، مسافران و بیماران از روزه‌داری معاف هستند. لیکن لازم است تمام کسانی که دارای عذر شرعی هستند، از خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات در ملاء عام خودداری کنند.
❗️متصدیان هتل‌ها، مهمان پذیرها، رستوران‌های بین راهی، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه‌آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط و ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشش فضای خود، می‌توانند به مسافران ارائه خدمات کنند. سایر رستوران‌ها و مراکز پذیرایی از اذان صبح تا هنگام افطار حق پذیرایی از مشتریان را ندارند.
❗️نیروی انتظامی نسبت به ارتقاء امنیت معابر، بوستان‌ها و تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه، بویژه در زمان افطار و شب‌های قدر توجه کرده و اقدامات لازم را در این زمینه به عمل خواهد آورد.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.