تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1396 - 18:28
کد خبر : 15795

ائتلاف “بسا”( فعالان نظام مهندسی و صنعت ساختمان) با صدور بیانیه ای رسما لیست خود را رونمایی نمود

ائتلاف “بسا”( فعالان نظام مهندسی و صنعت ساختمان) با صدور بیانیه ای رسما لیست خود را رونمایی نمود

بیانیه ائتلاف به سوی آینده (بسا ) : با نام و یاد خداوند متعال و با آرزوی سرافرازی میهن عزیزمان ایران. ما جمعی از فعالان نظام مهندسی و صنعت ساختمان کلانشهر رشت ، برآنیم که با هدف دست یابی به محیطی انسانی تر و شهری پیشرو ؛ که درخور شان و فرهنگ والای مردمان این

بیانیه ائتلاف به سوی آینده (بسا ) :
با نام و یاد خداوند متعال و با آرزوی سرافرازی میهن عزیزمان ایران.
ما جمعی از فعالان نظام مهندسی و صنعت ساختمان کلانشهر رشت ، برآنیم که با هدف دست یابی به محیطی انسانی تر و شهری پیشرو ؛ که درخور شان و فرهنگ والای مردمان این دیار است ؛ با بهره برداری از تمامی دانش ، ظرفیت و تجربه های همکاران اندیشمند و توانای خویش ؛ دوشادوش آنان ، و در کمال شفافیت ؛ راهی نوین آغاز کنیم.
در تلاشیم تا با یاری یکدیگر ؛ برای قرار گرفتن شهر عزیزمان در مسیر توسعه پایدار ، از هیچ کوششی دریغ نکنیم.شهری که زادگاه بزرگان علم و ادب و پرورش گاه ستارگانی درخشان در عرصه ملی و جهانی بوده و شایسته بهترین ها است.
در این راه پر فراز و نشیب ، دست یاری به سوی تان دراز کرده ایم ؛ به سوی شما مهندسان ، تکنسین ها ، سرمایه گذاران و فعالان صنعت ساختمان ؛ و امیدواریم که خردجمعی و سرمایه اجتماعی عظیم موجود در میان این فرهیختگان، راهگشای تعالی و ترقی رشت باشد.
برای تحقق اهداف یاد شده ، ده ها تن از فعالان این جامعه بزرگ ، ضمن برگزاری چندین جلسه عمومی و تعیین کارگروه های مختلف شامل شورای راهبردی ، هیات رییسه ، کمیته تعیین مصادیق و …؛ هم چنین صرف وقت فراوان ، ضمن احترام به تمامی کاندیداهای ارجمند ، لیستی از میان آن ها را برگزیده و دغدغه های جمعی خود را در جلسات حضوری با این عزیزان به بحث و گفتگو گذاشتند.
ما معتقدیم که این حرکت ، آن گاه ارزشمند و موجد آثار مثبت اجتماعی و عمرانی خواهد بود که دارای پشتوانه همدلی و حمایت مشفقانه اعضای گرانقدر جامعه مهندسی و دست اندرکاران صنعت ساختمان کلانشهر رشت قرار گیرد.
اعتقاد راسخ داریم که چنین اجماع نظری ، می تواند منجر به تحولی شگرف و نهایتا ؛ تحقق مدیریت واحد و هدفمند شهری ، توسعه متوازن ، بهبود و ارتقای محیط زیست شهروندان و امید به آینده ای بهتر گردد.
در خاتمه ، یادآور می شویم که این ائتلاف ، به هیچ جریان و حزب سیاسی خاصی وابسته نبوده و کاندیداهای محترم ، با نگاهی کارشناسانه و فن ورزانه برگزیده شده اند.
شورای راهبردی ائتلاف بسا ( به سوی آینده )

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.