تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396 - 11:56
کد خبر : 13642

پایان یک مشت اتهام

پایان یک مشت اتهام

پایان یک مشت اتهام ❌ سال ۹۳ گفتند برای کنار زدن احزاب قدیمی و ریشه دار، حزبی بدلی راه انداخته تا اصلاح طلبان واقعی را از میدان به در کند. حزب اما با اقبال رو به رو شد، جان گرفت، در جامعه ریشه دواند، با استقبال جوانان مواجه شد و در همه استان ها دفتری

پایان یک مشت اتهام

❌ سال ۹۳ گفتند برای کنار زدن احزاب قدیمی و ریشه دار، حزبی بدلی راه انداخته تا اصلاح طلبان واقعی را از میدان به در کند. حزب اما با اقبال رو به رو شد، جان گرفت، در جامعه ریشه دواند، با استقبال جوانان مواجه شد و در همه استان ها دفتری راه اندازی کرد. در نهایت حزب با نظر سید محمد خاتمی به عضویت شورای عالی سیاستگذاری در آمد و شائبه ها موقتا پایان یافت.

⚠️ سال۹۴ گفتند تازه فهمیدیم! برای شرکت در انتخابات مجلس، حزب تشکیل داده و می خواهد با ارائه لیست مجزا، وحدت اصلاح طلبان را به هم بزند. به صرف یک توهم توطئه، کلی ناسزا گفتند، تحقیر کردند و حتی اصلاح طلبی اش را زیر سوال بردند. زمستان ۹۴ به وزارت کشور رفت اما نه برای ثبت نام بلکه برای حمایت از کاندیداتوری جوانان.
کاندیداهای حزب مانند بقیه احزاب اصلاح طلب همگی رد صلاحیت شدند. حزب هم در نهایت با اینکه حتی یک کاندیدا در تهران نداشت پای لیست امید ایستاد و تلاش کرد همه کاندیداهای اصلاح طلب رای بیاورند. توهم توطئه نقش بر آب شد اما کسی نه به روی خودش آورد و نه عذرخواهی کرد. البته که انگ ها و اتهام ها اما از اذهان پاک نشد.

?ماجرا اما به اتمام نرسید
❌ سال ۹۶ گفتند نقشه اصلی تازه رو شده، توطئه اصلی در راه است. هوشیار باشید که هدف ریاست جمهوری است. حزب را تشکیل داده تا رئیس جمهور شود. گفتند شک نکنید: اصلاح طلب که نیست هیچ، آدم امنیتی ها است. می خواهد جلوی حسن روحانی قرار گرفته و اتحاد اعتدال گرایان و اصلاح طلبان را به هم بزند.

⚠️ بارها توضیح داده شد اساس فعالیت سیاسی و حزبی این است که همه سناریوهای مختلف سنجیده شده و بهترین تصمیم اتخاذ شود. حتما درباره انتخابات در حزب، بحث و هم اندیشی خواهیم کرد ولی ضربه ای به اصلاحات وارد نخواهد شد. با این حال تخریب و تحقیر را پایانی نبود. گفتند ماموریت دارد، نفوذی است، خائن است، از جایی دستور می گیرد.
ادعا کردند: با مخالفان اصلاحات هماهنگ است تا به اصلاح طلبان ضربه بزند. حتی زندگی شخصی اش را هم مصون نگذاشتند. دروغ، تهمت و اتهام فراوان زده شد. در فضای مجازی هم هرکسی هم به سهم خود با بازنشر لینک های مسموم و غیراخلاقی در ظاهر اطلاع رسانی می کرد و در عمل فضا را آلوده تر.
.
❌ ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری امروز به اتمام رسید. زمین و زمان کاندیدا شدند اما صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با وجودی که از سوی جمعی از جوانان به ثبت نام تشویق می شد ولی جز آرزو برای موفقیت حسن روحانی کاری نکرد. نه علیه تخریب کننده ها حرفی زد و نه واکنشی به اتهامات نشان داد تا روسیاهی بماند به ناسزاگویان.
البته اگر فکر می کنید همه چیز تمام شده اشتباه می کنید. گردونه سیاست همچنان می چرخد و تردید ندارم بی اخلاقی ها اینبار هم خاتمه نیافته و چند ماه دیگر به بهانه ای دیگر بار دیگر تکرار می شود.

⚠️ خداوند آخر و عاقبت همه ما را ختم به خیر کند و امیدوارم خدای بزرگ بگذرد از سر تقصیرات آن عضو کابینه اصلاحات که لقب زشتی نثار کرد و در فضای رسانه ای این تهمت مدام تکرار شد.

?…وَلَا تَنَابَزُوا بِالْأَلْقَابِ بِئْسَ الاِسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإِیمَانِ وَمَن لَّمْ یَتُبْ فَأُوْلَئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ (حجرات)
✅ یکدیگر را با القاب زشت و ناپسند یاد نکنید. آنان که از این کار زشت توبه نکنند ظالم اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.