تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 7:57
کد خبر : 13176

استیضاح وزیر کشور درفاصله ی سه ماه مانده به انتخابات!!

استیضاح وزیر کشور درفاصله ی سه ماه مانده به انتخابات!!

جارستان/ نماینده مردم تربت جام تایباد و باخزر در مجلس شورای اسلامی گفت که استیضاح وزیر کشور با بیش از ۷۰ امضا در پایان هفته جاری به هیأت رئیسه مجلس ارائه می‌شود. جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیش از ۷۰ نفر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر کشور را به امضا

جارستان/ نماینده مردم تربت جام تایباد و باخزر در مجلس شورای اسلامی گفت که استیضاح وزیر کشور با بیش از ۷۰ امضا در پایان هفته جاری به هیأت رئیسه مجلس ارائه می‌شود.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بیش از ۷۰ نفر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر کشور را به امضا رساندند. در این استیضاح ضعف وزارت کشور در مدیریت بحران پلاسکو ناتوانی در اجرای قانون احزاب،‌ عدم تعامل با مجلس، گسترش آسیب‌های اجتماعی و فقدان مشخص برای مقابله با آن، ضعف امنیت اجتماعی و بر هم خوردن اجتماعات سیاسی مجوزدار مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته رحیمی، متقاضیان استیضاح تا پایان هفته طرح استیضاح را تقدیم هیأت رئیسه مجلس خواهند کرد.

به گزارش فرارو، این استیضاح در حالی مطرح شده است که وزیر کشور به عنوان مسئول برگزاری انتخابات باید تا سه ماه دیگر شرایط را برای برگزاری دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها فراهم کند.

مسئولیت سنگینی که نیاز به تمرکز و کار شبانه روزی دارد. مشخص نیست چگونه این نمایندگان بدون توجه به این موضوع کمتر از سه ماه مانده به انتخابات تصمیم به استیضاح وزیر گرفته اند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.