تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1395 - 18:27
کد خبر : 13132

حریق بزرگ یک واحد مسکونی در رشت مهار شد

حریق بزرگ یک واحد مسکونی در رشت مهار شد

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با تلاش ۴۲ آتش نشان، حریق یک واحد مسکونی عصر امروز (دوشنبه) در رشت مهار شد. شهرام مومنی افزود: با اعلام یک مورد حریق در محله بیستون در ساعت ۱۵ و ۳۳ دقیقه امروز (دوشنبه) به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت ،

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: با تلاش ۴۲ آتش نشان، حریق یک واحد مسکونی عصر امروز (دوشنبه) در رشت مهار شد.

شهرام مومنی افزود: با اعلام یک مورد حریق در محله بیستون در ساعت ۱۵ و ۳۳ دقیقه امروز (دوشنبه) به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی رشت ، بلافاصله ۴۲ آتش نشان از چهار ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شدند.
وی اظهار داشت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل آتش سوزی ، شاهد آتش و دود از سربندی یک باب منزل مسکونی شدند که به دلیل متصل بودن با سقف همسایه ها، بلافاصله از دو طرف اقدامات اطفای آتش را انجام دادند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: تمهیدات ایمنی توسط تیمی از آتش نشانان انجام گرفت و از گسترش آتش به دیگر منازل همجوار پیشگیری شد.
وی با بیان این که در این حادثه کسی دچار آسیب نشد، تصریح کرد: علت و میزان خسارت وارده در دست بررسی است.
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر رشت دارای ۱۲ ایستگاه آتش نشانی است. بر اساس آخرین آمار، تعداد نیروها در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت ۳۲۷ نفر است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.