تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1395 - 1:38
کد خبر : 13117

تصویب کلیات بودجه ۹۶ شهرداری کلانشهر رشت

تصویب کلیات بودجه ۹۶ شهرداری کلانشهر رشت

بودجه پیشنهادی شهرداری رشت دیماه گذشته به مبلغ ۱۱ هزار و ۴۵۳ میلیارد ریال شامل ۷۲ درصد عمرانی و ۲۸ درصد جاری از سوی سید محمدعلی ثابت قدم شهردار این کلانشهر در صحن علنی تقدیم رئیس شورای اسلامی رشت شد. اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت پس از دریافت بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری، جلسات مختلف

بودجه پیشنهادی شهرداری رشت دیماه گذشته به مبلغ ۱۱ هزار و ۴۵۳ میلیارد ریال شامل ۷۲ درصد عمرانی و ۲۸ درصد جاری از سوی سید محمدعلی ثابت قدم شهردار این کلانشهر در صحن علنی تقدیم رئیس شورای اسلامی رشت شد.
اعضای شورای اسلامی کلانشهر رشت پس از دریافت بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری، جلسات مختلف را برای بررسی این بودجه تشکیل دادند که سرانجام امروز مصوبه کمیسیون تلفیق مبنی بر مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال بودجه سال ۹۶ شهرداری رشت، در صحن شورا با حضور شهردار این کلانشهر مورد بررسی قرار گرفت.
سید محمد علی ثابت قدم شهردار رشت با ارائه توضیحاتی در رابطه با بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری این کلانشهر گفت: بودجه پشنهادی بر اساس مولفه هایی تنظیم و تهیه شده است.
وی افزود: پرداخت حقوق پرسنل، خرید ماشین آلات، کمک به یک سری از نهادها، کمک و بهسازی مساجد و پروژه های عمرانی از مولفه ها برای تنظیم مبلغ بودجه پیشنهادی سال ۹۶ شهرداری رشت است.
وی اظهار داشت: ما نباید قدرت نیروی انسانی را به واسطه کم کردن بودجه به دلایل انگیزشی بگیریم اگر ما خود را تکلیف کنیم ، بهتر کار خواهیم کرد، بنابراین اگر حجم کار کم شود، تکلیف هم کوچک می شود.
بعد از پایان سخنان شهردار و ترک صحن شورا، مصوبه کمیسیون تلفیق (بودجه سال ۹۶ شورا به مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال) پس از صحبت یک موافق و یک مخالف در این رابطه به رای گذاشته شد.
در نتیجه، مصوبه یاد شده توسط ۱۰ نفر از اعضای شورای اسلامی رشت رای آورد که به این ترتیب بودجه سال ۹۶ شهرداری این کلانشهر در کلیات به مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال (۹۰۰ میلیارد تومان) به تصویب رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.