تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 - 18:05
کد خبر : 13101

۷۰۰ماشین امدادی درجاده ها مستقر شدند

۷۰۰ماشین امدادی درجاده ها مستقر شدند

محمدعلی نجفی استاندار گیلان ظهر جمعه درجمع خبرنگاران با اشاره به آماده باش ستاد مدیریت بحران استان از سه روز قبل، اظهار کرد: از شب گذشته بارش برف از نقاط غربی استان(گردنه حیران و آستارا) شروع شده تمامی نیروها با آمادگی کامل در صحنه حضور دارند. وی به بارش ۵۰ سانتی متری برف در آستارا و

محمدعلی نجفی استاندار گیلان ظهر جمعه درجمع خبرنگاران با اشاره به آماده باش ستاد مدیریت بحران استان از سه روز قبل، اظهار کرد: از شب گذشته بارش برف از نقاط غربی استان(گردنه حیران و آستارا) شروع شده تمامی نیروها با آمادگی کامل در صحنه حضور دارند.

وی به بارش ۵۰ سانتی متری برف در آستارا و ۱۲۰ سانتی متر در برخی نقاط بالادست و کوهستانی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش همه نیروهای مربوطه کلیه راه های استان باز است.

استاندار گیلان با بیان اینکه تاکنون گزارش هیچگونه قطعی در حوزه های مختلف انرژی نشده است، خاطرنشان کرد: راهداران و نیروهای تامین کننده انرژی اعم از برق، آب و گاز، نفت و سی ان جی حضور خوب و قوی دارند.

به گفته این مسئول قطعی های موردی برق با گزارش شهروندان و حضور به موقع اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق برطرف و وصل شده است.

وی با اشاره به حضور  بیش از ۷۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در جاده های استان، گفت: در کلیه مسیرهای استان راهوران و نیروهای پلیس راه در کنار راهداران برای هدایت خودروها حضور دارند.

نجفی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از امکانات بخش خصوصی نیز پای کار حاضر هستند، اظهار کرد: انتظار می رود با تعامل و همکاری خوب و مطلوب بخش های دولتی و خصوصی در هنگام بارش و خدمات رسانی شاهدباشیم که هیچ گونه مشکلی رخ ندهد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی هواشناسی این سامانه بارش زا فردا (شنبه) از شرق استان خارج می شود، یادآورشد: خوشبختانه در خصوص تأمین ارزاق و مایحتاج عمومی مردم کمبودی و مشکلی نیست.

وی با تأکید بر اینکه  شهروندان از سفرهای غیر ضروری در جاده های استان خودداری کنند، افزود: پارک خودرو در معابر عمومی سبب کندی و ایجاد مشکل در خدمات رسانی راهداران و نیروهای امدادی می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.