تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 بهمن 1395 - 2:55
کد خبر : 13089

شرط عجیب احمدی‌نژاد برای اجرای دستور رهبری

شرط عجیب احمدی‌نژاد برای اجرای دستور رهبری

جارستان/ عباس سلیمی‌نمین می‌گوید محمود احمدی‌نژاد برخلاف تاکید چندبارۀ مقام معظم رهبری برای حضور وی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام، شرط حضورش را تغییر رئیس مجمع اعلام کرده بود! عباس سلیمی‌نمین با حضور در یک برنامه تلویزیونی، به شدت از احمدی‌نژاد و نقش او در وقایع سال ۸۸ انتقاد کرد. سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا،

جارستان/ عباس سلیمی‌نمین می‌گوید محمود احمدی‌نژاد برخلاف تاکید چندبارۀ مقام معظم رهبری برای حضور وی در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام، شرط حضورش را تغییر رئیس مجمع اعلام کرده بود!

عباس سلیمی‌نمین با حضور در یک برنامه تلویزیونی، به شدت از احمدی‌نژاد و نقش او در وقایع سال ۸۸ انتقاد کرد.

سلیمی‌نمین، فعال سیاسی اصولگرا، در شبکه «افق» با اشاره به حوادث ۸۸ گفت: آیا تحریک صورت نگرفت؟ کسانی که ابهامات (مربوط به انتخابات) به آنها منتقل شد، کاری برای تحریک آنها صورت نگرفت؟ کاری که آقای مرتضوی کرد واقعاً متعلق به نظام بود؟ بالاخره ما باید یک زمانی رابطه اینها را با نظام روشن کنیم، اینها آدم‌های فرصت‌طلبی هستند.

وی با اشاره مجدد به عملکرد سعید مرتضوی افزود: کسانی که در واقع یک نوع نقش واسطه‌گری دارند و در هر جایی سرویس‌های واسطه‌گری انجام می‌دهند، فاجعه بوجود می‌آورند. اینها باید رابطه‌شان با نظام تبیین شود. درحالیکه این اتفاقاتی (که اینها رقم زدند) ربطی به نظام ندارد.

سلیمی نمین ادامه داد: آیا موضع‌گیری‌های احمدی‌نژاد موضع‌گیری نظام بود یا خیر؟ در حالیکه رهبری سعی می‌کردند این پیام را به بسیاری از خواصی که معطل مانده بودند، بدهند که برگردند، پیام احمدی‌نژاد این بود که برگردند یا خیر؟

وی در ادامه تاکید کرد: کاری که آقای احمدی‌نژاد در مراسم رحلت حضرت امام (ره) در هنگام سخنرانی سیدحسن آقای خمینی انجام دادند و نگذاشتند ایشان سخنرانی کند، کار زشتی بود.

در این هنگام، مجری صداوسیما به سرعت سخنان سلیمی نمین را قطع کرد و در دفاع از احمدی‌نژاد برآمد و گفت: نباید طوری سخن گفته شود که مردم فکر کنند دعوای شخصی دارید.

سلیمی نمین افزود: نظام دنبال این بود که افراد را برگرداند، اما آقای احمدی‌نژاد اصرار داشت که آنها را به آنطرف‌تر سوق دهد.

وی اضافه کرد: رهبری چندین‌بار به آقای احمدی‌نژاد تذکر دادند که به جلسه مجمع بروند، اما آقای احمدی‌نژاد می‌گفتند رئیس مجمع باید تغییر کند تا من بروم. خب آیا این تدبیر رهبری را تضعیف می‌کرد یا حرکتی در مقابل رهبری بود؟ رهبری می‌خواست افراد را داخل نظام برگرداند، این (احمدی‌نژاد) می‌خواست از نظام بیرون کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.