تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 14:49
کد خبر : 13083

۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری جاده های گیلان اختصاص یافت

۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری جاده های گیلان اختصاص یافت

  رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خبر داد؛  همچنین برای سال ۹۶ نیز اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای نگهداری جاده های استان گیلان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور منظور شد. وی افزود : به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، داوود کشاورزیان در نشست

 

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور خبر داد؛  همچنین برای سال ۹۶ نیز اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای نگهداری جاده های استان گیلان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور منظور شد.

وی افزود : به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، داوود کشاورزیان در نشست با استاندار گیلان که در دفتر وی برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست توافق خوبی درباره نوسازی و تامین اعتبار تجهیز ماشین آلات استان گیلان صورت گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ادامه داد: خوشبختانه در روزهای آتی در بیش از ۲۰ استان کشور شاهد بارش برف و باران و رحمت الهی خواهیم بود.

وی به آمادگی همه جانبه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: ادارات کل راه و شهرسازی در سطح کشور با استعدادی بالغ بر ۱۲ هزار نفر نیروی انسانی، ۹هزار دستگاه انواع ماشین آلات نگهداری راه ها در قالب ۷۷۰ راهدارخانه و ۱۷۰۰ اکیپ گشت راهداری آمادگی کامل برای حفظ ایمنی راه های کشور را دارند.

کشاورزیان ضمن تاکید برپرهیز از ترددهای غیرضرور در زمان بارش برف یادآور شد: رانندگان در صورت لزوم به تردد حتما شرایط لازم و ایمن را رعایت کرده و از زنجیر چرخ و سایر ملزومات سفر استفاده کنند و سوخت کافی نیز برای وسیله نقلیه تامین شود.

منبع خبرگذاری مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.