تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1395 - 10:26
کد خبر : 12826

فعالیت انتخاباتی جبهه اصلاحات وارد فاز جدید شد

فعالیت انتخاباتی جبهه اصلاحات وارد فاز جدید شد

جارستان-محسن رهامی، دبیرکمیته انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در تلاشیم که لیست واحدی با حامیان دولت و اعتدال‌گرایان برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در تهران ارائه کنیم. وی درباره روند فعالیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اظهار کرد: تاکنون کمیته‌ جوانان، بانوان، اصناف و

جارستان-محسن رهامی، دبیرکمیته انتخاباتی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: در تلاشیم که لیست واحدی با حامیان دولت و اعتدال‌گرایان برای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در تهران ارائه کنیم. وی درباره روند فعالیت شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا اظهار کرد: تاکنون کمیته‌ جوانان، بانوان، اصناف و مشاغل، نخبگان، اقوام و مذاهب تشکیل و گفت‌وگو و هماهنگی برای استفاده از ظرفیت قشرهای مختلف جامعه آغاز شده است. این فعال سیاسی همچنین تصریح کرد: کمیته انتخابات استان‌ها نیز به زودی فعال می شود تا استان‌ها نیز وارد موضوع انتخابات شوند.
رهامی در خصوص رابطه شورای سیاست گذاری اصلاح ‌طلبان با شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان گفت: شورای سیاست گذاری صرفا به تعیین سیاست‌ها می پردازد و مستقیماً در اجرا دخالت ندارد و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هم سیاست‌های وضع شده را اجرا می کند.
این عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها همچنین درباره ساز و کار تهیه لیست انتخابات شورا در تهران اظهار کرد: برای تهیه لیست، ۵۰ درصد از ظرفیت را به احزاب و ۵۰ درصد را به افراد حقیقی که در مدیریت شهری تخصص دارند، اختصاص می‌دهیم و اعلام هم کرده‌ایم که احزاب افراد توانمند را معرفی کنند و افراد حقیقی نیز آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام کنند تا به تدریج، نیروهای قوی‌تر را گزینش کنیم.
کرباسچی: اصلاح طلبی پراگماتیستی بهتر است
غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران در گفت وگو با جماران، با اشاره به این که هم اکنون اصلاح طلب تر هستیم، گفت: قبلا خیلی آرمان گرایانه به مسائل نگاه می کردیم اما اصلاح طلبی پراگماتیستی امروزه اتفاق افتاده است و بهتر نیز است. اگر بتوانیم رشد و توسعه و رفاه مردم را در نظر بگیریم توانسته ایم به اصلاح طلبی واقعی برسیم. وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که آیا شما و بعضی دیگر از اصلاح طلبان از برخی تندروی های گذشته پشیمان هستید یا خیر؟ گفت: ممکن است اشتباه کرده باشیم اما بحث پشیمانی مطرح نیست. تا زمین نخوریم که راه رفتن یاد نمی گیریم! شاید بتوان گفت به برخی رفتارهای گذشته مان نقد داریم اما پشیمان نیستیم.
به هیچ وجه بابت حمایت از روحانی پشیمان نیستیم
شهردار اسبق تهران با تأکید بر این که به هیچ وجه بابت حمایت از روحانی پشیمان نیستیم، گفت: واقعیت هم این است که با توجه به مسائل و مشکلات کشور روحانی بیش از آن چه فکر می کردیم ظاهر شده است. وی در پاسخ به سؤالی درباره کنار گذاشتن لباس روحانیت نیز گفت: من ازقبل ازانقلاب و نیز در دانشگاه که بودم بدون لباس روحانیت بودم. مرحوم شهید بهشتی که با مشورت ایشان من دانشگاه رفتم ، به من گفتند که شما برای این که آزادانه بخواهید فعالیت کنید خودتان را مقید نکنید.
تابش از سمت «رابط شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان» در استان یزد استعفا کرد
همچنین به گزارش ایلنا، «محمدرضا تابش» طی نامه‌ای به «محمدرضا عارف» رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، به دلیل «پرهیز از انجام هر گونه شائبه سیاسی و ایفای شایسته وظایف قانونی» از سمت خود استعفا و درخواست کرد ضمن موافقت، فرد جایگزینی معرفی شود. شایان ذکر است رابطان استانی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان هفته گذشته معرفی شده بودند.

خراسان/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.