تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1395 - 10:26
کد خبر : 12825

دستگیری عامل اغفال زن گیلانی در تلگرام

دستگیری عامل اغفال زن گیلانی در تلگرام

جارستان-رئیس‌پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عامل اغفال زن ٣١ساله گیلانی در نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام خبر داد. سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی زن ٣١ساله گیلانی مبنی بر اغفال او از طریق تلگرام، موضوع در

جارستان-رئیس‌پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری عامل اغفال زن ٣١ساله گیلانی در نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام خبر داد.

سرهنگ ایرج محمدخانی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی زن ٣١ساله گیلانی مبنی بر اغفال او از طریق تلگرام، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با پی‌جویی فنی و پلیسی، عامل اغفال این زن در تلگرام که مردی ٢۶ساله اهل و ساکن تهران بود، شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ محمدخانی ادامه داد: با توجه به ادله دیجیتالی کشف‌شده، متهم به‌صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه از طریق تلگرام اعتماد شاکی را جلب و سپس با دادن وعده ازدواج به او عکس‌های خصوصی‌اش را به دست آورد، اعتراف کرد. به گفته رئیس‌پلیس فتای گیلان، متهم با وسیله قراردادن عکس‌های شخصی شاکیه و تهدید به انتشار آنها، قصد اخاذی از او را داشت که پس از دستگیری، پرونده‌اش برای سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت ارسال شد.

شرق/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.