تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1395 - 17:45
کد خبر : 12207

از سوی سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان صورت گرفت؛ برگزاری کارگاه مبانی استانداردهای مدیریت پروژه های عمرانی

از سوی سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان صورت گرفت؛ برگزاری کارگاه مبانی استانداردهای مدیریت پروژه های عمرانی

جارستان-اولین دوره کارگاه آموزشی «مبانی و مفاهیم استانداردهای مدیریت پروژه و کاربرد آنها در پروژه های عمرانی» به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان و با همکاری شرکت مهندسان مشاور خانه سازی ایران برگزار شد. به گزارش ایسنا منطقه گیلان،اولین دوره کارگاه آموزشی «مبانی و مفاهیم استانداردهای مدیریت پروژه و کاربرد آنها در پروژه های عمرانی» که

جارستان-اولین دوره کارگاه آموزشی «مبانی و مفاهیم استانداردهای مدیریت پروژه و کاربرد آنها در پروژه های عمرانی» به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان و با همکاری شرکت مهندسان مشاور خانه سازی ایران برگزار شد.

به گزارش ایسنا منطقه گیلان،اولین دوره کارگاه آموزشی «مبانی و مفاهیم استانداردهای مدیریت پروژه و کاربرد آنها در پروژه های عمرانی» که به همت سازمان دانشجویان معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان گیلان و با همکاری شرکت مهندسان مشاور خانه سازی ایران در مجتمع آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی گیلان برگزار شد.

مهندس شاهوردی،مدرس کارگاه مذکور به ارائه اصول و مبانی و فرایندهای مدیریت پروژه براساس آخرین استانداردهای جهانی برای پروژه های درمانی پرداخت و اظهار کرد:مدیریت کیفیت براساس مشارکت کلیه اعضای تیم پروژه می‌باشد.

وی کیفیت را پایه و اساس پروژه دانست و افزود:مبانی کیفیت پروژه شامل راهکار مدیریت کیفیت سازمان اصلی که درگیر نتایج و فرآیندهای پروژه است، می شود. در واقع سازمان اصلی سیاست‌ها، اهداف و مسئولیت‌های کیفی پروژه را تعیین و مشخص می‌کند که چگونه کیفیت باید از روش هایی نظیر برنامه ریزی کیفیت، رویه‌های اجرایی استاندارد، معیارهای کنترلی و سایر جنبه‌های سیستم مدیریت کیفیت سازمان پیاده سازی شود.

شاهوردی با بیان اینکه عملکرد مورد انتظار از محصول باید در خلال پروژه تایید و تصدیق گردد، اضافه کرد: معمولا مشتری و یا مصرف کننده باید به منظور اطمینان از تطابق با نیازمندی‌ها،در این بررسی‌ها دخیل شوند لذا تایید کیفیت پروژه از طریق رویه‌هایی نظیر تضمین کیفیت، کنترل کیفیت و بازرسی پروژه و محصول انجام می‌شود.

عضو شرکت مهندسان مشاور خانه سازی ایران به کارگیری سیستم‌های مدیریت کیفیت را به عنوان ضرورتی برای ضمانت بقای سازمان ها دانست و گفت: امروزه در این زمینه تحقیقات و مقالات گوناگونی به رشته تحریر درآمده است، لیکن از استقرار این سیستم در پروژه‌ها کمتر بحثی به میان می آید لذا در این کارگاه ضمن تشریح مبحث مدیریت کیفیت و مفاهیم و ویژگی های پروژه، به بررسی مدیریت کیفیت در پروژه‌ها به عنوان یکی از مهمترین حوزه‌های دانش مدیریت پروژه، پرداخته می شود.

مدرس کارگاه آموزشی «مبانی و مفاهیم استانداردهای مدیریت پروژه و کاربرد آنها در پروژه های عمرانی» در پایان با بررسی استاندارد جهانی ایزو(ISO)، به تحلیل دیدگاه نوین این استاندارد درخصوص مدیریت کیفیت در پروژه‌‌ها پرداخت.

به گزارش ایسنا، تمامی دانشجویان معماری و عمران مراکز آموزش عالی و دانشگاه های استان گیلان امکان ثبت نام و حضور در این دوره ها را دارند لذا علاقمندان برای دریافت جزئیات ثبت ‌نام و سایر اطلاعات لازم به دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی گیلان واقع در تقاطع غیر همسطح نیایش، ساختمان شماره یک جهاددانشگاهی استان، طبقه سوم  و یا دفتر سازمان دانشجویان واقع در مجتمع آموزشی و پژوهشی مراجعه و یا با شماره  ۳۳۳۲۲۲۷۳ تماس حاصل کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.