تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 - 18:05
کد خبر : 10020

حمله دوست دختر مرد به همسرش موجب وحشت فرزندانش

حمله دوست دختر مرد به همسرش موجب وحشت فرزندانش

جارستان-حمله دوست دختر مرد به همسرش موجب وحشت فرزندانش دوست دختر مرد به همسرش حمله کرده و وی را کتک زد و فیلمش باعث وحشت خانواده اش شده است . در دنیای امروز اتفاقات عجیب و غریب بسیاری پیش می آید و حمله دوست دختر یک مرد به همسر مرد جنجال بسیاری را به پا

جارستان-حمله دوست دختر مرد به همسرش موجب وحشت فرزندانش دوست دختر مرد به همسرش حمله کرده و وی را کتک زد و فیلمش باعث وحشت خانواده اش شده است .

در دنیای امروز اتفاقات عجیب و غریب بسیاری پیش می آید و حمله دوست دختر یک مرد به همسر مرد جنجال بسیاری را به پا کرده است .

دعوا دوست دختر و همسر

دعوا دوست دختر و همسر مرد

دوست دختر مرد متاهل به همسرش حمله کرده و وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد که انتشار فیلم کتک خوردن زن متاهل از دوست دختر همسرش موجب وحشت فرزندانش شد .

از دعوای همسر مرد و دوست دخترش حاضران در دعوا فیلمی گرفته شده است که این فیلم قبل از اینکه مرد خود را به بیمارستان برساند در شبکه های اجتماعی منتشر شد و توسط فرزندان وی دیده شد .

تامی دانینگ ۳۶ ساله در خیابان با دوست دختر ۲۶ ساله همسرش درگیر میشوند و در این درگیری این زن به شدت کتک میخورد که این دعوا سوژه ای برای کاربران شبکه های اجتماعی شده است .

دختران تامی که سه دختر با سن ۲۰ و ۱۸ و ۱۲ ساله هستند با دیدن فیلم کتک خوردن مادرشان از دوست دختر پدرشان به شدت وحشت کرده اند .

دعوا دوست دختر و همسر

صورت زخمی تامی

تامی میگوید که میخواسته داستان را برای دخترانش به شیوه ای تعریف کند که آنها ناراحت نشوند اما فیلم در شبکه های اجتماعی همه چیز را به باد داد .

تامی از انتشار فیلم دعوای خود و دوست دختر همسرش به شدت ناراحت هست و میگوید این نفرت انگیز است که عده ای این چنین فیلم هایی را میگیرند و منتشر میکنند .

دختران تامی با دیدن فیلم به شدت ترسیده اند و این ترس امکان مشکلاتی را برای این دختران خواهد داشت .

تامی میگوید که چند ماه پیش از ارتباط همسرش با دوست دخترش مطلع شد و چندین بار این دو را با هم دید .

دعوا دوست دختر و همسر

دست زخمی تامی

تامی میگوید در فیسبوک به او هشدار دادم که بخاطر دختر ۱۲ ساله ام از زندگی همسرم بیرون برود اما آن شب در خیابان به من حمله کرد .

زن همان شب از بیمارستان مرخص شده است اما جراحت لب او و همچنین دست او مدتی بر روی بدنش مانده است .

اولی ها

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.