تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1395 - 18:03
کد خبر : 9408

واکنش پلیس به ضرب و شتم یک راننده توسط مأموران/ تنزیل درجه ۳ مامور متخلف

واکنش پلیس به ضرب و شتم یک راننده توسط مأموران/ تنزیل درجه ۳ مامور متخلف

جارستان-به‌دنبال انتشار کلیپ ضرب و شتم یک راننده در یک پمپ بنزین توسط ماموران پلیس، نیروی انتظامی از تنزیل درجه ۳ مامور حاضر در این صحنه خبر داد.  به دنبال انتشار فیلمی از برخورد زشت چند تن از ماموران پلیس با راننده یک خودرو و ضرب و شتم شدید وی در یک پمپ بنزین در

جارستان-به‌دنبال انتشار کلیپ ضرب و شتم یک راننده در یک پمپ بنزین توسط ماموران پلیس، نیروی انتظامی از تنزیل درجه ۳ مامور حاضر در این صحنه خبر داد.

 به دنبال انتشار فیلمی از برخورد زشت چند تن از ماموران پلیس با راننده یک خودرو و ضرب و شتم شدید وی در یک پمپ بنزین در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، پلیس با پذیرش برخورد به دور از عرف مأموران پلیس با این شهروند در اطلاعیه‌ای عنوان کرد:

پلیس بلافاصله پس از آگاهی از انتشار این کلیپ، شماری از کارشناسان خود را مأمور رسیدگی به ابعاد و زوایای آن کرد و نتیجه بررسی کارشناسان آشکار ساخت که متاسفانه حادثه مذکور در یکی از شهرهای مرکزی کشور رخ داده است.

فارغ از اینکه گر چه محرک آغازین  این رخداد ناگوار، شرب خمر و فقدان تعادل روانی و رفتارهای پرخطر و ناهنجار راننده خودرو و عدم توجه به فرمان ایست ماموران بوده است، اما رفتار غیرمتعارف مأموران نیز به کل مغایر قانون و قواعد انضباطی و رویه همیشگی ناجا بوده، به همین سبب، پلیس بلادرنگ مبادرت به برخورد انضباطی شدید با ۲ سرباز وظیفه و همچنین مامور پلیسی که نظاره گر صحنه بوده است کرد.

آنان تا مشخص شدن تکلیف نهایی تنزیل درجه و به انتظار خدمت درآمدند، یادآوری می‌نماید که پلیس نه تنها هرگز چنین برخوردهایی را بر نمی‌تابد، بلکه آن را اقدامی انزجارآمیز، نامتعارف و خلاف ارزش های اخلاقی و استانداردهای رفتاری و مدیریتی خود می داند و لاجرم خود را موظف به پیش گیری از تکرار چنین حوادثی می‌داند.

خبرگزاری تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.