تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 - 18:33
کد خبر : 7689

یک گیلانی در حمله تروریستی کرکوک عراق به شهادت رسید

یک گیلانی در حمله تروریستی کرکوک عراق به شهادت رسید

جارستان-معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: در حمله تروریستی داعش به یک نیروگاه برق در حال ساخت در شمال غرب کرکوک یک مهندس گیلانی به شهادت رسید. سرهنگ عباس بایرامی اظهار داشت: شهید کوروش قویدل، تکنسین برق گیلانی در حال مأموریت در نیروگاه برق در حال ساخت در کرکوک عراق بود که صبح دیروز

جارستان-معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: در حمله تروریستی داعش به یک نیروگاه برق در حال ساخت در شمال غرب کرکوک یک مهندس گیلانی به شهادت رسید.

سرهنگ عباس بایرامی اظهار داشت: شهید کوروش قویدل، تکنسین برق گیلانی در حال مأموریت در نیروگاه برق در حال ساخت در کرکوک عراق بود که صبح دیروز (جمعه ۳۰ مهرماه) بر اثر حمله تروریستی عوامل داعش به این نیروگاه، به همراه ۳ تن دیگر از هموطنانمان به فیض شهادت رسید.

وی با بیان اینکه پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی نیروگاه کرکوک عراق هنوز وارد کشور نشده است، افزود: به محض ورود پیکر شهدا به خاک کشور، تاریخ انتقال پیکر شهید قویدل به زادگاهش در گیلان و زمان و مکان تشییع و خاکسپاری این شهید بزرگوار اطلاع رسانی می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: شهید کوروش(قاسم) قویدل، اهل روستای سنگ بست از توابع شهرستان ماسال، متأهل و ساکن تهران بوده است. از این شهید عزیز یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

بامداد روز جمعه در حادثه تروریستی داعش در منطقه شمال غرب کرکوک یکی از کارگاه‌های مربوط به نیروگاه‌سازی که در آن پیمانکاران ایرانی هم مشغول فعالیت بودند، مورد حمله انتحاری و تیراندازی قرار گرفت که منجر به شهادت و زخمی شدن تکنیسین‌های ایرانی نیز شد.

تسنیم در رشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.