تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1395 - 18:32
کد خبر : 7682

سامانه هواداری باشگاه سپیدرود راه‌اندازی شد

سامانه هواداری باشگاه سپیدرود راه‌اندازی شد

جارستان-مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به راه اندازی سامانه هواداری باشگاه سپیدرود گفت: سپیدرود تیمی قدیمی و ریشه دار است که با حمایت هواداران می‌تواند به حیات خود ادامه دهد. رادنی اظهار داشت: قرارداد رسمی همکاری باشگاه سپیدرود با سامانه هواداری به شماره ۳۰۹۰۱۳ در حال حاضر فعال و آماده سرویس‌دهی به هواداران

جارستان-مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت با اشاره به راه اندازی سامانه هواداری باشگاه سپیدرود گفت: سپیدرود تیمی قدیمی و ریشه دار است که با حمایت هواداران می‌تواند به حیات خود ادامه دهد.

رادنی اظهار داشت: قرارداد رسمی همکاری باشگاه سپیدرود با سامانه هواداری به شماره ۳۰۹۰۱۳ در حال حاضر فعال و آماده سرویس‌دهی به هواداران پرشمار سپیدرود است.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود با بیان اینکه حضور هواداران در کنار سپیدرود و در حمایت از باشگاه محبوبشان در تمام عرصه‌ها همواره باعث قوت قلب بوده است، گفت: علاقه‌مندان با فرستادن عددهای ۲ یا ۵ به سرشماره ۳۰۹۰۱۳ ضمن دریافت اخبار روزانه باشگاه و شرکت در قرعه کشی‌های هفتگی و ماهانه می‌توانند از این طریق به تیم محبوب خود کمک می‌کنند.

دیدار تاکید کرد: در حال حاضر این سامانه تنها پایگاه در میان اپراتورهای تلفن همراه است که منافع حاصل از آن متعلق به سپیدرود بوده و پس از کسر هزینه‌ای به جهت سرویس و زیرساختی که از سوی شرکت همراه اول در اختیار گذاشته شده است در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این پروژه جوایز و هدایایی برای اعضاء در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: بدیهی است استقبال دوستداران سپیدرود به این علت است که قصد حمایت از تیم محبوب خود را دارند و در نهایت توفیق سرخپوشان بهترین هدیه برای هواداران است که همه با هم تلاش می‌کنیم تا آن را تقدیم طرفداران پرشمار سپیدرود کنیم.

مدیر رسانه‌ای سپیدرود گفت: قرار شده که در آینده نزدیک از این طریق و برای اعضای باشگاه هواداران، خدمات مختلفی ارائه شود که متعاقباً خبرهای خوبی در این‌باره اعلام می‌شود و در حال حاضر نیز ارسال اخباری که مورد تائید باشگاه است به‌صورت اختصاصی از طریق این سامانه برای اعضاء صورت می‌گیرد.

دیدار، سپیدرود را یک تیم مردمی با ریشه‌ای پنجاه ساله که در سراسر شمال کشور هوادار دارد دانست و اعلام کرد: هواداران سپیدرود از نسل‌ها و طبقات گوناگون جامعه هستند و کمک به این تیم می‌تواند موجب نشاط جمعی در سطح استان گردد.

وی افزود: امروز با تلاش خستی ناپذیر کادر فنی و غیرت مثال زدنی بازیکنان و پشتیبانی پرشمار هواداران، تیم سپیدرود به معنی واقعی کلمه با دست خالی در صدر لیگ دسته اول جای گرفته است و به نمایندگی از خانواده بزرگ سپیدرود از مسئولان دلسوز می‌خواهیم که از این تیم مردمی و قدیمی حمایت کنند.

تسنیم در رشت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.