تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 مهر 1395 - 1:19
کد خبر : 6391

نفر به نفر ایران در بازی مقابل کره جنوبی

نفر به نفر ایران در بازی مقابل کره جنوبی

به گزارش جارستان- تیم ملی ایران موفق شد در یک بازی برتر با تک گل سردار آزمون روی پاس زیبای رامین رضاییان کره جنوبی را شکست دهد. تیم ملی در سه بازی قبل نیز با همین نتیجه توانسته بود کره را شکست بدهد. این برد در حالی به وقوع پیوست که ورزشگاه آزادی همزمان با

به گزارش جارستان- تیم ملی ایران موفق شد در یک بازی برتر با تک گل سردار آزمون روی پاس زیبای رامین رضاییان کره جنوبی را شکست دهد. تیم ملی در سه بازی قبل نیز با همین نتیجه توانسته بود کره را شکست بدهد.
این برد در حالی به وقوع پیوست که ورزشگاه آزادی همزمان با تاسوعای حسینی سیاه پوش شده بود.
نمرات بازیکنان تیم ملی ایران را مرور می کنیم:

 

علیرضا بیرانوند(٧ از ١٠)

 

 

گلر خرم آبادی تیم ملی باز هم موفق شد به مانند ۴ بازی قبل کلین شیت کند، البته او مدیون خط دفاعی اش است که در این ۴ بازی هیح خطر جدی دروازه اش را تهدید نکرده است.

 

رامین رضاییان(٨.۵از ١٠)

 


رامین رضاییان در این بازی نیز یکی از ستاره های تیم ملی بود و پاس تک گل سه امتیازی را به آزمون داد. او علاوه بر پاس گل زیبایی که داد توانست بازی خوبی در خط دفاعی انجام بدهد و نفوذهای خوبی نیز انجام داد و نمره بسیار خوب از کارشناسان ما دریافت کند.
مرتضی پورعلی گنجی(٨ از ١٠)

 


پورعلی گنجی ٧ بار مانع از حمله کره ای ها شد و ٧ دوئل را نیز برابر مهاجمان کره ای برد.پورعلی گنجی در خط دفاعی عالی عمل کرد و توانست یکی از اصلی ترین عوامل چهارمین کلین شیت ایران باشد.البته او یک گل برای بازی ایران زد اما توسط داور آفساید اعلام شد.

 

سید جلال حسینی(٧از ١٠)

 

 

مدافع پرسپولیسی تیم ملی روز خوبی را گذراند و در کنار پورعلی گنجی زوج خوبی را در غیاب منتظری تشکیل داد. او نیز نمره قبولی  از این بازی گرفت.   با وجود سیدجلال و دیگرعوامل دفاع سانترهای کره ای هاراه به جایی نبرد.
میلاد محمدی(٨از ١٠)

 

 

مدافع چپ تیم ملی با سرعت خوب خود توانست حملات سمت راست کره ای ها را خنثی کند. محمدی بازی به بازی در تیم ملی بیشتر جا می افتد و اگر اشتباهات کوچک خود را بر طرف کند می تواند دفاع سمت چپ تیم ملی را سالیان سال بیمه کند.
سعید عزت الهی(٨ از ١٠)

 


هافبک دفاعی تیم ملی در این بازی نیز بسیار خونسرد و با روحیه در میانه زمین توانست عمل کند و در تخریب حملات کره ای ها موفق بود.عزت الهی جوان می تواند تا سالهای سال برای تیم ملی بازی کند و خط هافبک را تضمین کند.

 

احسان حاج صفی(٨.۵از ١٠)

 


بازیکن سپاهان در این بازی به مانند بازی با ازبکستان زوج عزت الهی در مرکز خط هافبک بود و در این پست موفق شد بسیار خوب عمل کند و با تجربه اش جلوی حمله کره جنوبی ها را بگیرد.

 

علیرضا جهانبخش(٨.۵ از ١٠)

 


علیرضا جهانبخش موفق شد تا در این بازی فوق العاده ظاهر شود و بهترین بازیکن زمین از نظ ای اف سی لقب بگیرد.
جهانبخش بانی گل تیم ملی ایران بود و در ادامه مسابقه عالی عمل کرد. جهانبخش در حمله و دفاع خوب بود و اگر کمی شانس داشت می‌توانست در این بازی گل هم بزند.

 

اشکان دژاگه (۷ از ۱۰)

 


کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در دیدار امروز تاثیر خوبی روی حفظ توپ و ریتم بازی گذاشت اما به هرحال هنوز در اندازه فوق‌العاده خودش نیست. با این حال اشکان باتجربه و شکل بازی، مرد مورد اعتماد سرمربی تیم ملی است کسی که می‌تواند در دقایق پایانی در راس جلو به کار گرفته شود و باز هم از زمین بیرون نیاید.

 

وحید امیری (۸٫۵ از ۱۰)

 


ستاره لرستانی تیم ملی فوتبال ایران یک بازی بی نقص و هوشمندانه را از خود به نمایش گذاشت. وقتی که او در دقایق پایانی با یک استارت طولی بازیکن کره را جا گذاشت تا حمله تازه‌ای به سمت دروازه کره ترتیب دهد، این کارلوس کی روش بود که در کنار خط به تشویق او پرداخت. تازه این سوای مشارکت دائم او در کارهای دفاعی و البته بازیسازی و حمایتش از میلاد محمدی بود.
سردار آزمون (۸ از ۱۰)

 


سردار آزمون با ضربه هوشمندانه خود در این بازی یکی از مهمترین گل‌های دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند تا باعث برد شیرین ایران بشود. البته شاید بازی سردار آن طراوت همیشگی را نداشت با این حال او در چند حرکت بخصوص در نیمه دوم سطح بالای فوتبال خود را به نمایش گذاشت همچنین مشارکت اودر کارهای دفاعی فوق‌العاده بود.

“ورزش سه”

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.