تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 17:09
کد خبر : 4850

پروفسور سمیعی تاکید کرد: حفظ احترام بیمار توسط طبیب

پروفسور سمیعی تاکید کرد: حفظ احترام بیمار توسط طبیب

جارستان-پروفسور سمیعی با بیان اینکه متاسفانه رابطه بین طبیب و بیمار خوب نیست، گفت: طبیب باید وقت کافی برای بیمار داشته باشد و بیمار هم باید احترام طبیب را در همه موارد حفظ کند. ،پروفسور سمیعی، فوق تخصص جراحی قاعده مغز امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان پزشکی که در دانشگاه گیلان برگزار شد،

جارستان-پروفسور سمیعی با بیان اینکه متاسفانه رابطه بین طبیب و بیمار خوب نیست، گفت: طبیب باید وقت کافی برای بیمار داشته باشد و بیمار هم باید احترام طبیب را در همه موارد حفظ کند.

،پروفسور سمیعی، فوق تخصص جراحی قاعده مغز امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشجویان پزشکی که در دانشگاه گیلان برگزار شد، اظهار کرد: احترام اساتید وظیفه اخلاقی و سوال پرسیدن هم رسالت هر دانشجویی است که دانشجو با این کار علم خود را تقویت می کند.

وی افزود:اساتید محترم هم توجه شان به دانشجویان به گونه ای باشد که تصور کنند یک پدر یا مادر علمی در محیط دانشگاه دارند.

این دانشمند برجسته علوم اعصاب با اشاره به توسعه فعالیت های میان رشته ای بین دانشگاه گیلان و دانشگاه علوم پزشکی گیلان،گفت:بیشتر پیشرفت هایی که در زندگی خود کسب کرده ام به دلیل همکاری بین رشته ای بوده است، با توجه به پتانسیل بالایی که گیلان دارد امیدوارم پلی بین این دو دانشگاه باشم و با کمک هم بتوانیم در کمتر از ۵ سال گیلان را به جایگاهی برسانیم که حرف اول را در علوم اعصاب کشور بزند.

پروفسور سمیعی با بیان اینکه متاسفانه رابطه بین طبیب و بیمار خوب نیست،گفت:طبیب باید وقت کافی برای بیمار داشته باشد و بیمار هم باید احترام طبیب را در همه موارد حفظ کند لذا از شما طبیبان آینده انتظار دارم که هیچوقت به بیمار بی احترامی نکنید و همواره سعی کنید بیمارانی که رفتار بدی می کنند را نصیحت کنید.

دانشجویان با اتمام دوره پزشکی فکر نکنند که طبیب هستند

فوق تخصص جراحی قاعده مغز خطاب به دانشجویان جدیدالورود پزشکی گیلان تصریح کرد:با اتمام دوره پزشکی فکر نکنید که طبیب هستید بلکه تازه مانند فردی هستید که دیپلم گرفته و با انواع بیماری ها و درمان آنها آشنایی پیدا کرده و اجازه دارد شاگردی کند نه طبابت،باید بعد از اتمام دوران تحصیل استاد خوبی پیدا کنید تا سواد پزشکی شما تثبیت و تکمیل شود.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.