تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 3:08
کد خبر : 4903

معاون عمرانی استاندار گیلان خبر دادنصب ۳۵۰۰ قفس پرورش ماهی در دریای گیلان

معاون عمرانی استاندار گیلان خبر دادنصب ۳۵۰۰ قفس پرورش ماهی در دریای گیلان

جارستان-معاون عمرانی استاندار گیلان از نصب ۳ هزار و ۵۰۰ قفس برای پرورش «ماهی در قفس» تا پایان فصل پاییز جاری در دریای این استان خبر داد.  حجت شعبان‌پور عصر امروز در جلسه کارگروه ماهی در قفس گیلان اظهار کرد: تا پایان فصل پاییز جاری ۳ هزار و ۵۰۰ تن قفس پرورش ماهی در قفس

جارستان-معاون عمرانی استاندار گیلان از نصب ۳ هزار و ۵۰۰ قفس برای پرورش «ماهی در قفس» تا پایان فصل پاییز جاری در دریای این استان خبر داد.

 حجت شعبان‌پور عصر امروز در جلسه کارگروه ماهی در قفس گیلان اظهار کرد: تا پایان فصل پاییز جاری ۳ هزار و ۵۰۰ تن قفس پرورش ماهی در قفس در دریا در استان نصب می‌شود.

وی از نصب ۱۰ هزار تن قفس ماهی در دریا در استان خبر داد و افزود: مطالعات زیست‌محیطی نصب قفس ماهی در دریا در گیلان انجام شده است.

معاون عمران استاندار گیلان تصریح کرد: تعداد ۲۲ نفر سرمایه‌گذار در نوبت نصب قفس ماهی در دریای گیلان هستند و تاکنون ۹ نفر با سرمایه‌گذاری ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان تأیید شدند.

محمدحسین اصغریان معاون توسعه انسانی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: تعداد ۹ نفر برای دریافت تسهیلات نصب قفس ماهی در دریا به بانک‌های عامل معرفی شدند.

استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور روند نصب قفس ماهی در دریا در استان را مطلوب دانست.

محمدعلی نجفی به انعقاد قرارداد با بنیاد مستضعفان به منظور توسعه نصب قفس ماهی در دریا در استان اشاره کرد و یادآور شد: بانک سینا پرداخت تسهیلات مذکور را به عهده دارد.

خبرگزاری فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.