تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 - 16:40
کد خبر : 2613

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان: طلاق عاطفی مشکل مهم جامعه است

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان: طلاق عاطفی مشکل مهم جامعه است

جارستان- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان گفت: طلاق عاطفی یکی از مشکلات مهم امروز جامعه است. به گزارش فارس از رشت، محمدرضا جعفری‌خیرخواه در کارگاه آموزشی مداخلات مددکاری اجتماعی در مراقبت از خانواده در طلاق بهزیستی گیلان اظهار کرد: نیمی از افرادی که جرائمی در جامعه انجام می‌دهند جزو فرزندان طلاق هستند. وی با بیان

جارستان- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان گفت: طلاق عاطفی یکی از مشکلات مهم امروز جامعه است.

به گزارش فارس از رشت، محمدرضا جعفری‌خیرخواه در کارگاه آموزشی مداخلات مددکاری اجتماعی در مراقبت از خانواده در طلاق بهزیستی گیلان اظهار کرد: نیمی از افرادی که جرائمی در جامعه انجام می‌دهند جزو فرزندان طلاق هستند.

وی با بیان اینکه طلاق عاطفی یکی از مشکلات امروز جامعه است، افزود: طلاق عاطفی در شناسنامه افراد ثبت نمی‌شود اما به صورت کامل نسبت به یکدیگر بی‌تفاوت هستند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان ادامه داد: طبق آمار، از هر پنج ازدواج یک ازدواج موفق بوده و یک ازدواج به طلاق می‌انجامد و سه ازدواج دیگر جزو زندگی‌های آشفته است.

وی تعامل سازمان‌های اجتماعی با پلیس در زمینه مذکور را ضرورت خواند و گفت:در بحث مشاوره قبل از ازدواج باید حتما فرهنگ‌سازی شود اما به دلایلی خانواده‌ها تمایلی به مشاوره ندارند که یکی از آن هزینه بالای خدمات مشاوره است.

جعفری‌خیرخواه با اشاره به اینکه مردم از حضور در مراکز مشاوره به دلایل حرف و حدیث‌های دیگران واهمه دارند، یادآور شد: برای برطرف شدن این دیدگاه‌ها باید فرهنگ‌سازی انجام شود.

وی پیشگیری اجتماعی را موجب برطرف شدن بسیاری از مشکلات دانست و خاطرنشان کرد: پیشگیری بسیار موثرتر از اقدام‌های سلبی است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان گفت: رویکرد پلیس به سمت پیشگیری از وقوع جرم بوده که می‌تواند گام موثری در کاهش جرایم باشد.

وی تبادل اطلاعات در بین دستگاه‌ها را حائز اهمیت خواند و متذکر شد: سازمان‌های متولی در چنین مباحثی باید همکاری‌های بیشتری داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.