تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 3:16
کد خبر : 4926

مصاحبه فرمانده نیروی دریایی ارتش هویت تهیه‌کننده کلیپ جنجالی انرژی هسته‌ای را فاش کرد موسسه اوج؛ از حاتمی‌کیا تا تتلو!

مصاحبه فرمانده نیروی دریایی ارتش هویت تهیه‌کننده کلیپ جنجالی انرژی هسته‌ای را فاش کرد موسسه اوج؛ از حاتمی‌کیا تا تتلو!

جارستان-امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش به تازگی در گفت‌وگو با روزنامه جام جم به نکته جالبی درباره کلیپ جنجالی امیر مقصودلو (تتلو) که روی یک ناوشکن فیلم‌برداری شده بود، اشاره کرده است. به گفته او مجوز این کلیپ به درخواست موسسه هنری «اوج» صادر شده بود. اردشیر احمدی کارگردان این کلیپ

جارستان-امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش به تازگی در گفت‌وگو با روزنامه جام جم به نکته جالبی درباره کلیپ جنجالی امیر مقصودلو (تتلو) که روی یک ناوشکن فیلم‌برداری شده بود، اشاره کرده است. به گفته او مجوز این کلیپ به درخواست موسسه هنری «اوج» صادر شده بود. اردشیر احمدی کارگردان این کلیپ نیز در گفت‌وگو با آی سینما تایید کرد که موسسه اوج تهیه‌کننده این کلیپ بوده و با وجود این‌که نام این موسسه در این کلیپ ذکر نشده می‌گوید نام وابستگان به این موسسه در پایان آن ذکر شده است.

به گزارش جام‌جم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در حاشیه بازدید از روزنامه جام جم به سوالات کوتاهی درباره کلیپ انرژی هسته‌ای پاسخ داده است. در ابتدا از او سوال می‌شود «مجوز اجرای کلیپ انرژی هسته‌ای امیر تتلو روی یکی از ناوشکن‌های ایران را شما صادر کردید؟» که سیاری پاسخ می‌دهد: «این کلیپ چقدر حاشیه درست کرد. ببینید واقعیت این است که من اصلا نام هنری ایشان را نمی‌دانستم. زمانی که از ما اجازه خواستند ایشان را به نام امیرحسین مقصودلو معرفی کردند و من کاری از ایشان ندیده بودم.»

اما نکته جالبی که فرمانده نیروی راهبردی ارتش به آن اشاره می‌کند درباره این است که آیا مقصودلو شخصا برای گرفتن مجوز اقدام کرده یا خیر؟ که در این‌باره می‌گوید: «خیر. درخواست مجوز از سوی موسسه فرهنگی هنری اوج مطرح شد.» این موسسه فرهنگی تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون «بادیگارد»، «ایستاده در غبار» و «فهرست مقدس» را برعهده داشته است.

به گفته سیاری، برای اجرای این کلیپ مجوز حضور در ناو دماوند به گروه تولید داده شده است، او در ادامه به شرطی که از سوی نیروی دریایی گذاشته شده نیز اشاره می‌کند و می‌گوید: «ما شرط گذاشتیم که آن‌ها پس از ساخت کلیپ و پیش از پخش آن کلیپ را به ما نشان بدهند.» و آن‌طور که در ادامه می‌گوید این اتفاق نیافتاده و کلیپ پیش از پخش به مدیران نمایش داده نشده است. سیاری در پایان تایید می‌کند که به این خاطر مواخذه هم شده است.

با توجه به گفته‌های این امیردریادار با اردشیر احمدی کارگردان چند کلیپ مقصودلو و از نزدیکان او تماس گرفتیم.

احمدی که این گفت‌وگو را نخوانده است گفته‌های سیاری درباره شرط نمایش کلیپ پیش از پخش را تایید یا تکذیب نمی‌کند و بهآی سینما می‌گوید: «بهتر است از تهیه‌کننده این کلیپ یعنی موسسه فرهنگی هنری «اوج» در این‌باره بپرسید. من فقط کارگردان آن بوده‌ام.»

از او می‌پرسیم چرا نامی از این موسسه در کلیپ وجود ندارد که پاسخ می‌دهد: «گروه صدا و… که در پایان کلیپ به آن‌ها اشاره می‌شود از وابستگان به این موسسه هستند.»

احمدی در پاسخ به این‌که موسسه اوج در جریان حضور تتلو در این کلیپ بوده است یا نه؟ نیز می‌گوید: «اصلا آهنگ متعلق به ایشان است و ما همه مجوزها را به خاطر اجرای او گرفتیم.»

این‌که موسسه فرهنگی هنری «اوج» ترجیح داده نامش در کلیپی که تهیه‌ کرده درج نشوده نکته قابل توجهی است. به خصوص که «اوج» درباره تبلیغات برای دیگر تولیداتش تا کنون بسیار وسیع عمل کرده و از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود به طور کامل استفاده می‌کند. اما این‌که چرا در کلیپی که به گفته امیردریادار سیاری و اردشیر احمدی مجوزهایش به نام این موسسه گرفته شده چنین رویکردی اتخاذ کرده است، جای سوال دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.