تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 - 3:57
کد خبر : 2575

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان: جریانی بدلی به موازی مسیر اصیل انقلاب حرکت می‌کند/برخی می‌خواهند کشور را به دامن آمریکا برگردانند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گیلان: جریانی بدلی به موازی مسیر اصیل انقلاب حرکت می‌کند/برخی می‌خواهند کشور را به دامن آمریکا برگردانند

جارستان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: عناصری امروز می‌خواهند نظام اسلامی را از طریق قانون و پارلمان و با ابراز عقلانیت غیروحیانی و با گره زدن معیشت مردم به ارتباط با آمریکا سرنگون کنند. جارستان به نقل از روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین عزت‌الله معتمد اظهار داشت:

جارستان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: عناصری امروز می‌خواهند نظام اسلامی را از طریق قانون و پارلمان و با ابراز عقلانیت غیروحیانی و با گره زدن معیشت مردم به ارتباط با آمریکا سرنگون کنند.

جارستان به نقل از روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین عزت‌الله معتمد اظهار داشت: براساس اندیشه مهدویتِ امام(ره)، انقلاب اسلامی پیوند و اتصال میان قیام حسین بن علی(ع) و قیام حضرت ولی‌عصر(عج) است، بنابراین به همین جهت است که حضرت امام(ره) حفظ انقلاب را واجب و اهمیت انقلاب اسلامی را از نماز بیشتر می‌دانند.

وی “عفاف و حجاب” و “امر به معروف و نهی از منکر” و تقویت ایمان و باورهای مردم را از شاخص‌های امنیت اخلاقی و ایمانی دانست و بیان کرد: برگزاری کنسرت‌های آنچنانی مضرّ و مخلّ امنیت اخلاقی و دینی است و تضعیف سپاه، نیروی انتظامی و بسیج، تضعیف زیرساخت‌های امنیت اخلاقی، معنوی و ایمانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تاکید کرد: آنانی که با کنسرت‌هایی که زمینه فساد و معصیت را فراهم می‌کنند مخالف هستند با هنر و موسیقی ملی و سنتی مخالف نبوده بلکه موسیقی و هنر را از معصیت و ناپاکی مبرا می‌دانند اما با کنسرت‌های آلوده به گناه و معصیت مخالف هستند.

وی تاکید کرد: کسانی که بر این باورند که باید بستر گناه را هموار ساخت تا دنیا پر از فساد شود و می‌گویند تشکیل هر حکومتی در عصر غیبت باطل و برخلاف اسلام است، اینها نه تنها دچار انحراف و کج فهمی شده‌اند بلکه به غرض ورزی گرفتارند.

معتمد با اشاره به اینکه این غرض ورزی و پیروی از هوس در برهه‌های تاریخ اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی از برخی اشخاص، عناصر و گروه‌ها مشاهده می‌شود، گفت: با انتشار فایل صوتی آقای منتظری در خصوص اعدام منافقین خائن به نظام و ملت ایران که به سبب هوس‌مداری توسط باند انحرافی مهدی هاشمی برای سرپوش گذاشتن بر خیانت‌های جریان انحرافی متشکل از ملی گراها، لیبرال‌ها و منافقین است به‌دنبال این هستند که این انقلاب و کشور را از روزهای آغازین انقلاب اسلامی برای مقابله با جریان اصیل انقلاب به دامن آمریکا برگردانند.

برخی مانند سرشاخه‌های دشمن در داخل کشور عمل می‌کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: در سال‌های سخت انقلاب یک عده با همین تفکر امور کشور را قبضه کردند و اگر امام به داد انقلاب نمی‌رسید، همین آقایان انقلاب و کشور را به دامن آمریکا سوق می‌دادند. چنین افرادی اگرچه در نقاب خودی و مسلمان بودند اما عامل بیگانه و سرباز استکبار به حساب می‌آمدند و امروز نیز به‌عنوان سرشاخه دشمن در داخل کشور عمل می‌کنند.

وی افزود: همین جریان بدلی بود که بیش از ۳۰ سال در مقابل انقلاب و امام ایستادند و امروز با این دروغ‌ها و تهمت‌ها می‌خواهند دوران سراسر برکت و نورانی امام(ره) و گذشته پر افتخار ملت شریف ایران و انقلاب اسلامی را زیر سوال ببرند.

معتمد با اشاره به عزل منتظری تصریح کرد: تاریخ شاهد است بیت آقای منتظری اتاق فکر این جریان بدلی بر علیه جریان اصیل انقلاب بود و بدون شک عزل آقای منتظری از قائم مقام رهبری توسط حضرت امام(ره) به سبب عدم صلاحیت و مشروعیت ایشان برای رهبری آینده انقلاب بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: امام(ره) با صراحت در نامه معروفش خطاب به آقای منتظری می‌نویسد از آنجایی که روشن است شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز را پس از من به دست لیبرال‌ها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید. سعی کنید سهم مبارک امام را به حلقوم منافقین و گروه مهدی هاشمی و لیبرال‌ها نریزید و برای اینکه در قعر جهنم نسوزید، خود اعتراف به اشتباه و گناه کنید، شاید خدا کمکتان کند و از سر تقصیرات شما بگذرد.

چرا برخی مرز دوستی و دشمنی خودشان را با منافقین و مخالفین نظام مشخص نمی‌کنند؟.

وی با انتقاد از عدم همراهی برخی خواص در جریان انقلاب اسلامی اذعان داشت: کسانی که ادعا می‌کنند با امام بودند و سابقه انقلابی‌گری دارند و مدعی هستند که نظام، امام و انقلاب را قبول دارند چرا در چنین حوادث و رخدادهایی مرز دوستی و دشمنی خودشان را با مخالفین و منافقین مشخص نمی‌کنند؟ چرا مرز خودشان را با ضد انقلاب مشخص نمی‌کنند؟

برجام بهانه‌ای بیش نیست و فرجام ندارد

معتمد با بیان اینکه برخی در متن انقلاب اسلامی هستند اما جمهوری منهای اسلام را دنبال می‌کنند، ابراز کرد: اگر برخی از آنها امروز سنگ رابطه و مذاکره با آمریکا را به سینه می‌زنند چون خیال می‌کنند که برقراری رابطه با آمریکا به معنای ختم انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه برجام بهانه‌ای بیش نیست و فرجام ندارد، گفت: عناصری از همین جریان بدلی امروز می‌خواهند نظام اسلامی را از طریق قانون و پارلمان و با ابراز عقلانیت غیر وحیانی و با گره زدن معیشت مردم به ارتباط با آمریکا سرنگون کنند اما بدانند که به تعبیر امام(ره) ملت ما تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند ولی تحمل ضربه زدن به اصول انقلاب و تحمل شکست انقلاب را هرگز ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.