تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 17:35
کد خبر : 4872

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی: موضوع ۳ قلوها در چارچوب اختیارات بهزیستی پیگیری می‌شود

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی:  موضوع ۳ قلوها در چارچوب اختیارات بهزیستی پیگیری می‌شود

جارستان-مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از پیگیری مسائل سه قلوهایی که به تازگی در اراک به دنیا آمده اند و والدین آنها به دلیل فقر و مشکلات عدیده مالی به فکر فروش دو نوزاد افتاده بودند، در حد چارچوب قوانین و اعتبارات این سازمان خبر داد.  با بیان اینکه صبح امروز در خصوص مسائل خانواده

جارستان-مدیر کل بهزیستی استان مرکزی از پیگیری مسائل سه قلوهایی که به تازگی در اراک به دنیا آمده اند و والدین آنها به دلیل فقر و مشکلات عدیده مالی به فکر فروش دو نوزاد افتاده بودند، در حد چارچوب قوانین و اعتبارات این سازمان خبر داد.

 با بیان اینکه صبح امروز در خصوص مسائل خانواده نصیری با پدر سه‌قلوها صحبت شده است، گفت: مبلغ ۵۰۰ هزار تومان امروز به پدر سه‌قلوها جهت کمک هزینه‌ مخارج احتمالی نوزادان پرداخت شد.

وی بیان کرد: در تلاش هستیم که کمک‌های غیر نقدی به کودکان اعم از تغذیه و لوازم بهداشتی از طریق این اداره کل اعطا شود.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: با توجه به اینکه پدر سه‌قلوها مشکل جسمانی دارد و از بهزیستی مستمری دریافت می‌کند، در تلاش هستیم این مستمری افزایش پیدا کند که کمک هزینه‌ای برای نوزادان باشد.

رفیعی با اشاره به بازدید امروز مددکار این سازمان از وضعیت زندگی این خانواده در رابطه با مسکن این خانواده بیان کرد: در این رابطه نمی‌توانیم قولی بدهیم اما این مسئله پیگیری می‌شود.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.