تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1395 - 23:52
کد خبر : 2549

محاکمه دختر جوانی که با اره‌برقی به جان پدرش افتاد!!

محاکمه دختر جوانی که با اره‌برقی به جان پدرش افتاد!!

جارستان- زن میانسال که با همدستی دو دخترش پس از قتل پدر خانواده جسد او را تکه تکه کرده بودند، توانست در جلسه محاکمه رضایت اولیای دم را کسب کند. به گزارش خبرگزاری میزان لیلا ۴۳ ساله تیرماه سال ۹۳ با همدستی دو دخترش به نام های الهام ۲۴ ساله و نگار ۱۶ ساله نقشه

جارستان- زن میانسال که با همدستی دو دخترش پس از قتل پدر خانواده جسد او را تکه تکه کرده بودند، توانست در جلسه محاکمه رضایت اولیای دم را کسب کند.
به گزارش خبرگزاری میزان لیلا ۴۳ ساله تیرماه سال ۹۳ با همدستی دو دخترش به نام های الهام ۲۴ ساله و نگار ۱۶ ساله نقشه قتل پدر خانواده را طراحی و اجرا کردند.متهمان زمانی که با اره برقی در حال تکه تکه کردن جسد مقتول بودند توسط ماموران در خانه شان در خیابان قصر دشت تهران دستگیر شدند.آنها در بازجویی به ارتکاب این قتل اعتراف کرده و انگیزه شان از جنایت را مشکلات خانوادگی اعلام کردند.

صبح امروز مادر و دو دخترش در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. الهام ۲۴ ساله در این جلسه گفت: از زمانی که به یاد دارم پدرم مردی پرخاشگر بود و ما را کتک می زد. وقتی دیپلم گرفتم مجبورم کرد که در یک مغازه تعمیرات تلفن همراه کار کنم و خرج خانواده را بدهم.

بخاطر بدرفتاری هایش چند بار تصمیم به قتل او گرفتیم اما هر بار او مسموم می شد و ما در نقشه مان ناکام می ماندیم.

وی ادامه داد: یکبار هم قصد داشتیم در خودروی پدرم مواد مخدر جاسازی کنیم تا او دستگیر و به اعدام محکوم شود. در اجرای این نقشه نیز ناکام ماندیم.

سرانجام ۲۱ تیر ماه سال ۹۳ با همدستی مادر و خواهرم قرص خواب آور در شیرموز حل کرده و به پدرم دادیم وقتی او بیهوش شد با یک روسری خفه اش کردیم.خیلی تلاش کردیم که تا جسد به بیرون از خانه انتقال دهیم اما نتوانستیم، به همین خاطر بعد از سه روز یک اره برقی خریده و من جسد پدرم را تکه تکه کردم. مادرم نیز تکه های جسد را در کیسه های زباله قرار داد.همان موقع ماموران که از طریق عمویم متوجه جنایت شده بودند وارد خانه شده و ما را دستگیر کردند.

در ادامه جلسه دادگاه مادر خانواده به نام لیلا در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: طی ۲۵ سال زندگی مشترک با همسرم یک روز خوش نداشتم و او، من و دخترانم را همیشه آزار می داد، برای رهایی از آزارهای او نقشه قتل را طراحی و اجرا کردیم.

نگار سومین متهم پرونده بود که در جایگاه قرار گرفت و در دفاع از خود گفت: من هم اتهام خود را قبول دارم و از اولیای دم می خواهم که ما را ببخشد اشتباه کردیم و با این کار یتیم شدیم.

در ادامه دو متهم دیگر نیز درخواست بخشش کردند. اولیای دم وقتی متوجه پشیمانی قاتلان شدند آنها را در پایان دادگاه بخشیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.