تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1395 - 17:31
کد خبر : 1666

ظریف در گفت‌و‌گو با خانه ملت خبرداد: برگزاری نشست کمیسیون مشترک برای بررسی بد عهدی آمریکا در اجرای برجام

ظریف در گفت‌و‌گو با خانه ملت خبرداد: برگزاری نشست کمیسیون مشترک برای بررسی بد عهدی آمریکا در اجرای برجام

جارستان / وزیر امور خارجه کشور از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برای بررسی بد عهدی آمریکا در برجام و موضوعات مرتبط در آینده نزدیک خبر داد. محمدجواد ظریف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در پاسخ به این سوال که در سند برجام کمیسیون مشترکی برای طرح شکایت در صورت بدعهدی طرفین

جارستان / وزیر امور خارجه کشور از برگزاری نشست کمیسیون مشترک برای بررسی بد عهدی آمریکا در برجام و موضوعات مرتبط در آینده نزدیک خبر داد.
محمدجواد ظریف در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در پاسخ به این سوال که در سند برجام کمیسیون مشترکی برای طرح شکایت در صورت بدعهدی طرفین طراحی شده است آیا تا به حال ایران به دلیل بدعهدی آمریکا موضوع را در کمیسیون دنبال کرده است یا خیر،گفت: تا امروز ما کمیسیون را هر زمان که لازم بوده تشکیل داده ایم و در نشست ها راه کارهایی برای حل و فصل مشکلات طراحی کردیم.

وی ادامه داد: در آینده ای نزدیک نیز نشست دیگری با کمیسیون مشترک خواهیم داشت و بدعهدی آمریکا و موضوعات دیگر درآن بررسی می شود.

وزیر امور خارجه کشور در پاسخ به سوالی درباره پیگیری غرامت کودتای ۲۸ مرداد، اظهار داشت: درباره پیگیری کودتای ۲۸ مرداد باید گفت که  شکایتی علیه آمریکا در دیوان دعاوی بین ایران و آمریکا مطرح شد که زمان آن به ۲۵ سال قبل بر می گردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.