تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 3:12
کد خبر : 4923

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان:حل مشکل اقتصادی نیازمند برنامه‌ریزی درست است

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان:حل مشکل اقتصادی نیازمند برنامه‌ریزی درست است

جارستان – رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: برطرف کردن مشکل اقتصادی کشور نیازمند برنامه‌ریزی درست است. سردار نظرعلی علیزاده بعد از ظهر امروز در یادواره سه شهید والامقام کارگری این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس نقطه عطف رزمندگان اسلام است. رئیس مجمع عالی بسیج گیلان افزود: در ۲۰۰ سال

جارستان – رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت: برطرف کردن مشکل اقتصادی کشور نیازمند برنامه‌ریزی درست است.

سردار نظرعلی علیزاده بعد از ظهر امروز در یادواره سه شهید والامقام کارگری این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس نقطه عطف رزمندگان اسلام است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان افزود: در ۲۰۰ سال پیش هر گاه جنگی صورت گرفته بخشی از خاک کشورمان جدا شد اما در هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک ما جدا نشده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس در چهار عملیات خرمشهر را از دست رژیم بعثی عراق آزاد کردند، گفت: اگر نیروهای مومن و انقلابی در جبهه انقلاب در کنار یکدیگر باشند پیروز میدان می‌شوند.

علیزاده گفت: اگر پیروزی در عرصه نظامی را جشن می‌گرفتیم باید این جشن در مرداد ماه که پایان جنگ تحمیلی است برگزار می‌شد اما آغاز جنگ به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

به گفته وی، دشمن تنها در عرصه نظامی با ما درگیر نیست بلکه در عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی نیز با ما درگیر است.

این مسؤول تصریح کرد: پس از گذشت ۳۷ سال از انقلاب در تمام عرصه‌ها نبرد بی‌پایانی را با دشمن داریم.

وی خاطرنشان کرد: تمام حملاتی که علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته محور اصلی آنها آمریکا و غرب است.

علیزاده با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حکم جهاد داده‌اند، گفت: می‌توان در هر کدام از این عرصه‌ها به صورت جهادی فعالیت کرد.

وی ثبات امنیتی حاکم در کشور را ثمره خون پاک شهدا دانست و یادآور شد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، امروز دشمن اقتصاد کشورمان را هدف قرار داده است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان خاطرنشان کرد: اگر با روحیه انقلابی و ارزشی در جبهه اقتصادی در کنار همدیگر قرار بگیریم با برنامه‌ریزی درست می‌توان مشکلات اقتصادی را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه نیروهای انقلابی باید در عرصه‌های اقتصادی وارد میدان شوند، متذکر شد: امروز نیازمند الگوسازی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در دنیا هستیم.

منبع : فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.