تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1395 - 17:06
کد خبر : 2621

برگزاری همایش ملی کار شایسته در گیلان

برگزاری همایش ملی کار شایسته در گیلان

جارستان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از انعقاد و اجرای تفاهمنامه سه‌جانبه این اداره‌کل در راستای برگزاری همایش ملی کار شایسته در استان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس محمود ایزددوست پیش از ظهر امروز در جلسه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به تاسیس کانون کارآفرینی در استان گفت: کانون

جارستان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان از انعقاد و اجرای تفاهمنامه سه‌جانبه این اداره‌کل در راستای برگزاری همایش ملی کار شایسته در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس محمود ایزددوست پیش از ظهر امروز در جلسه تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به تاسیس کانون کارآفرینی در استان گفت: کانون مذکور رفع حلقه مفقوده بین کارآفرینان و دستگاه‌های نظارتی، دولتی و بخش خصوصی است.

وی به انتخاب کارآفرین برتر گیلان اشاره کرد و افزود: افشین رحیمی به عنوان یکی از کارآفرینان برتر ملی در بخش صنعت از گیلان معرفی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه آیین‌نامه ساماندهی خدمات خانگی در استان تدوین شده است، تصریح کرد: آیین‌نامه مذکور در قالب پیشنهاد ملی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه شده است.

ایزددوست از رشد ۶۲ درصدی اشتغال دوباره مقرری‌بگیران بیمه بیکاری گیلان در سال ۹۴ خبر داد و اضافه کرد: تعداد اشتغال مقرری‌بگیران از ۲۵۸ نفر به ۴۱۷ نفر رسیده است.

وی به انعقاد و اجرای تفاهمنامه سه‌جانبه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بخش خصوصی و موسسه کار و تامین اجتماعی در مورد برگزاری همایش ملی کار شایسته در استان اشاره کرد و گفت: سال ۹۴ تفاهمنامه مذکور برای نخستین‌بار در کشور اجرایی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی و ایجاد کارگروه‌های رفع موانع در استان خاطرنشان کرد: افزایش هیأت‌ها و مراجع حل اختلاف تعیین اتاق مشاوره روابط کار از جمله اقدام‌های دستگاه مذکور در گیلان است.

ایزددوست به ساخت و تحویل بیش از ۱۰ هزار و ۴۲۱ واحد مسکن مهر زیرپوشش و خانه‌دار شدن نیازمندان و واجدان الشرایط توسط ۱۳۵ شرکت تعاونی مسکن مهر در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: مجموع واحدهای تحویل شده و در دست ساخت ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد است.

وی با بیان اینکه ۴۴۱ تعاونی از سال ۹۲ تا ۹۴ در گیلان تشکیل شده است، گفت: تعاونی‌های مذکور در زمینه تامین نیاز مصرف، مسکن و اعتبار، خدمات، صنعت، فرش، کشاورزی و دامپروری با عضویت ۵ هزار و ۵۰۶ نفر تشکیل شده و برای ۵ هزار و ۲۴۲ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.