تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 10:47
کد خبر : 28165

برای آرامش جامعه کاراته ، کناره گیری کردم

برای آرامش جامعه کاراته ، کناره گیری کردم

توضیحات اسفندیار زیال در خصوص ثبت نام انتخابات هیئت کاراته استان گیلان و متعاقبا کناره گیری از انتخابات مجمع برای افکار عمومی

چنان که اطلاع دارند مجمع انتخابات هیئت کاراته استان گیلان در روز پنج شنبه هفته گذشته برگزار گردید و آقای مهندس رضا رسولی عضو محترم شورای اسلامی رشت با رای ۱۱ نفر از اعضای مجمع به عنوان رییس هیئت کاراته برگزیده شد . نظر به این که در خصوص ثبت نام و متعاقبا کناره گیری اینجانب از انتخابات مجمع برای افکار عمومی و به ویژه جامعه کاراته ابهاماتی وجود دارد، توضیحات زیر را بیان می دارم :
۱- من از خانواده کاراته هستم و این ورزش به بخشی از هویت و شخصیتم تبدیل شده است . من از دوران کودکی تا اکنون که در سن میانسالی قرار دارم با این ورزش زندگی کرده و چه در مقام یک ورزشکار حرفه ای و چه به عنوان مربی و یا یکی از ارکان هیئت و رییس و سرپرست کاراته استان ، تلاش وافری برای تقویت جایگاه کاراته گیلان داشته ام و اگر عمری باشد باز هم برای توسعه این ورزش مفرح و اجتماعی و آمیخته با هنر و اخلاق ، فعالیت هایم را تداوم خواهم بخشید .
۲- چون هدف من خدمت به جامعه پرافتخار کاراته استان است حضور در راس و یا خارج از هیئت در انگیزه خدمتی ام تاثیری نداشته است و طی این سال ها به همین شیوه رفتار کرده ام و وابسته به عناوین نبوده ام و از سوی دیگر نیز هرگز تمایل ندارم که خودم را به فرد و گروه یا به جریانی تحمیل کنم ؛ از این رو، استعفای چند ماه گذشته ام از ریاست هیئت و پس از آن پذیرش سرپرستی هیئت پس از استعفای جناب آقای مهندس بی آزار در همین راستا قابل ارزیابی است .
۳- در انتخابات اخیر مجمع به زغم میل باطنی و صرفا به احترام و توصیه دوستان عزیزم ثبت نام کردم اما با بررسی شرایط و فضای سیاسی شده و لابی های خارج از قاعده روح و ماهیت کاراته ، صبح روز انتخابات از صحنه رقابت ها کناره گیری کردم تا بگویم برای من ریاست هیئت آن قدر ارزش و اهمیتی ندارد که اصول اخلاقی و جوانمردی را فدای آن کنم . من کناره گیری کردم تا جامعه کاراته دچار تفرقه و نفاق و چند دستگی نشود و بتواند با آرامش و همبستگی اعضای آن ، به راه خود ادامه دهد .
۳- پس از انتخابات مجمع هیئت مطرح شد که من به عنوان نایب رییس هیئت کاراته به فعالیتم ادامه خواهم داد که باعث ناراحتی بعضی از مدعیان شد اما من سکوت کردم و چیزی نگفتم و اینک با انتشار این اطلاعیه صریحا اعلام می دارم که من هیچ سمتی در هیئت کاراته ندارم و به عنوان یک فعال بین المللی کاراته ، فعالیت های تخصصی ام را ادامه خواهم داد .
من بار دیگر برای برگزیدگان مجمع اخیر ، موفقیت و خدمت به جامعه کاراته را آرزو می کنم و از همه دوستان و بزرگوارانی که در طول مدت حضورم ، همکاری صادقانه ای با من داشته و برای تقویت و ارتقای جایگاه کاراته استان تلاش شایسته ای کرده اند ، سپاسگزاری نموده و توفیقاتشان را از خدای مهربان ارزومندم .

با احترام فراوان- اسفندیار زیال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.