جارستان: چرا رقبای شما از رپورتاژ آگهی نتیجه بهتری می‌گیرند؟ ویرلن از تولید محتوای رپورتاژ تا طراحی استراتژی و اجرای کمپین‌های رپورتاژ آگهی همراه برندها و استارتاپ های پرطرفدار است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

واقعیت این است که در رقابت بین برندهایی که در سئوی آن پیج و آف پیج به یک اندازه هزینه کرده‌اند، تنها یک برند می‌تواند به رتبه اول گوگل برسد.

به‌مرور زمان هم میزان فروش و درآمد وب سایتی که به‌صورت پایدار در جستجوی کلمات کلیدی مهم در رتبه اول قرار دارد افزایش پیدا می‌کند و هم به سهم بیشتری از بازار دست پیدا می‌کند.

اگر با وجود هزینه‌های زیادی که برای SEO پرداخت می‌کنید هنوز وب‌سایت شما در رتبه اول کلیدواژه های پرجستجو قرار ندارد توصیه می‌کنیم برای رپورتاژ آگهی برنامه‌ریزی کنید.

رپورتاژ آگهی نتایج قابل توجهی در سئو سایت و بازاریابی محتوا دارد

زمانی‌که وب سایت شما از نظر سئوی تکنیکال و محتوا مورد تأیید موتور جستجوی گوگل قرار گرفت باید از رپورتاژ آگهی برای دریافت بک لینک ارگانیک از سایت‌های معتبر اقدام کنید. اما باید بدانید که نکات بسیاری برای استفاده از رپورتاژ آگهی به‌عنوان بهترین تکنیک سئو و دیجیتال مارکتینگ وجود دارد که می‌تواند باعث موفقیت شما شود و البته در صورتی که از تمامی پتانسیل های آن به‌صورت کامل استفاده نکنید نه‌تنها رقابت را واگذار می‌کنید بلکه با وجود هزینه‌های زیادی که پرداخت کرده‌اید، بازخورد مناسبی دریافت نخواهید کرد!

بهترین راهکار برای افزایش تاثیرگذاری رپورتاژ آگهی چیست؟

کاملا روش است که میزان تاثیرگذاری رپورتاژ به نحوه‌ی تولید محتوا و نوع پوشش خبر در رسانه‌ها بستگی دارد.

نگارش تیتر و محتوای رپورتاژ و همچنین طراحی تصاویر آن باید خلاقانه و براساس استانداردهای روز باشد و البته در جایگاهی همسان با سایر اخبار قرار بگیرد تا توجه مخاطبان را جلب کند.

نکته‌ی مهم این است که موقعیت قرار گرفتن تیتر رپورتاژ باید کاملا شبیه سایر اخبار باشد تا خزنده گوگل آن را به‌عنوان محتوای تبلیغاتی و اسپانسری درنظر نگیرد!

جالب است بدانید که اگر محتوای مقاله‌ی شما آموزشی و جذاب باشد تا مدت‌ها پس از زمان انتشار، توسط سایر رسانه‌ها بازنشر می‌شود.

همچنین اگر محتوا و مدل لینک سازی رپورتاژ براساس الگوریتم های جدید گوگل و استانداردهای جدید سئو باشد وب‌سایت شما بسیار سریع‌تر و با هزینه‌ی کمتری نسبت به رقبا، به رتبه اول جست‌وجو خواهد رسید.

رپورتاژ همسان چیست؟

عباس فلسفی، مدیر شرکت ویرلن می‌گوید: «رپورتاژ آگهی همسان در صفحه‌ی اصلی سایت‌های خبری منتشر می‌شود و از نظر ساختاری و موقعیت نمایش تیتر، تفاوتی با سایر خبرها ندارد. همچنین محتوای رپورتاژهای همسان، با سبک اخبار و نوع مخاطب سایت منتشرکننده هماهنگ است و درواقع به‌صورت هدفمند برای تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان آن سایت خبری خاص نوشته شده است.»

وی ادامه داد: «باید نسبت به سایت‌های خبری شناخت کاملی داشته باشید تا بتوانید نوع مخاطبشان را بهتر شناسایی کنید و باتوجه به جنسیت، سن و سال، میزان تحصیلات و موقعیت اجتماعی مخاطبان محتوای رپورتاژ را تهیه کنید و از آن برای بازاریابی محتوا و تبلیغات هدفمند استفاده کنید.»

وی هچنین افزود: «به‌طور کلی تاثیرگذاری رپورتاژ همسان که درقالب مقالات آموزشی و محتوای کاربردی نوشته شده با رپورتاژهای کاملا تبلیغاتی و کاتالوگی متفاوت است. همچنین بهتر است که درکنار محتوای آموزشی و نکات کاربردی، به‌صورت هوشمندانه‌ای برای برند خود تبلیغات کنید.»

آیا شما همه فن حریف هستید؟

آیا تصور می‌کنید که امور مربوط به رپورتاژ بسیار ساده است و به‌راحتی با تهیه‌ی یک محتوای ساده و ارتباط با سایت‌های خبری یا استفاده از پلتفرم‌های مختلف می‌توانید در رقابت گوگل همیشه اول باشد؟

اما بهتر است بدانید که برای پیروزی در رقابت، به خلاقیت در تولید محتوا و تخصص در انتشار رپورتاژ نیاز دارید.

به همین دلیل است که برندها و استارتاپ‌هایی که برای بازاریابی محتوا و سئو برنامه‌ریزی حرفه‌ای دارند، تولید محتوا و انتشار رپورتاژ را به VIRLAN واگذار می‌کنند.

مهم‌ترین دلیل موفقیت کمپین‌های ویرلن چیست؟

تیم ویرلن چه رویکرد و عملکردی در کمپین‌های رپورتاژ آگهی دارد که منجر به موفقیت بیشتر برندها و استارتاپ‌ها در نتایج گوگل می‌شود؟

  • مشاوره رایگان
  • خلاقیت در تولید محتوای رپورتاژ
  • راه‌اندازی کمپین‌های رپورتاژ آگهی براساس استراتژی و برنامه‌ریزی منظم
  • انتخاب بهترین سایت‌ها باتوجه به معیارهای مختلف
ویرلن

مشاوره رایگان و طراحی استراتژی

یکی از دلایل محبوبیت ویرلن طی ۵ سال گذشته، ارائه‌ی مشاوره رایگان برای رپورتاژ است.

مشاوره تخصصی سئو، بازاریابی محتوا و برندینگ که برای موفقیت هرچه بیشتر رپورتاژ آگهی ضروری است.

تهیه و تولید محتوا برای رپورتاژ آگهی توسط تیمی از کارشناسان

متخصصانی که پیشبرد روند تولید محتوای رپورتاژ در شرکت VIRLAN را برعهده دارند:

ابتدا کارشناس ویرلن محتوای اولیه را باتوجه به موارد مورد نظر شما به‌صورت یک محتوای خام آماده می‌کند و در مواردی مترجم حرفه‌ای مطالب مرتبط با فعالیت شما را از سایت‌های معتبر خارجی ترجمه می‌کند.

سپس خبرنگار ویرلن محتوا را براساس اصول ژورنالیستی و باتوجه به استاندارد های سایت منتشرکننده بازنویسی می‌کند. در مرحله‌ی بعدی کارشناس دیجیتال مارکتینگ و برندینگ، محتوا را براساس تکنیک‌های جدید این حوزه و اهداف مشتری ویرایش می‌کند.

سئوکار حرفه‌ای ویرلن تیتر خبر، لید (خلاصه‌ی خبر) و محتوای خبر را براساس اصول SEO ویرایش می‌کند و هایپرلینک ها را در بهترین موقعیت محتوا اضافه می‌کند. در مرحله‌ی بعدی محتوای بصری در قالب تصاویر گرافیکی با توجه به‌ نظر شما و کارشناس بازاریابی ویرلن طراحی می‌شود و به محتوا اضافه می‌گردد.

انتخاب بهترین سایت‌های خبری

شرکت ویرلن با انتشار بیش از ۵۰ هزار رپورتاژ آگهی برای کسب‌و‌کارهای مختلف تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد دراین‌زمینه دارد.

شناخت بالای این مجموعه نسبت به ۱۵۰ سایت‌های خبری برتر ایران، از نظر میزان ترافیک و بازدید واقعی سایت‌ها، میزان ورودی از گوگل، میزان تولید یا بازنشر اخبار، اتوریتی و اسپم اسکور دامین سایت‌ها، وضعیت انتشار در بخش‌های مختلف سایت‌ها و… می‌تواند در موفقیت کمپین رپورتاژ برند شما بسیار تأثیرگذار باشد.

ویرلن

بنابراین اگر می‌خواهید از تمام پتانسیل های تأثیرگذار رپورتاژ آگهی برای سئوی سایت و برندینگ بهره‌مند شوید، بهترین توصیه استفاده از تجربه و تخصص تیم حرفه‌ای شرکت ویرلن VIRLAN.co است که طی ۵ سال اخیر مجری انتشار رپورتاژ برندها و استارتاپ های پرطرفداری بوده است که به‌طور مداوم صدرنشین نتایج گوگل در کلمات پرجستجو هستند.

همچنین از شما دعوت می‌کنیم برای مطالعه‌ی اخبار و مقالات آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به سایت ویرلن مراجعه کنید./ سایت زومیت