نخستین هم اندیشی تشریفات احترام و مسئولیت اجتماعی در گیلان با حضور مدیران صنف رستوران داران، کافی شاپ،فست فود،کافه سنتی و هتل داران برگزار شد همچنین علی محمد بیدارمغز سخنران و کارشناس ارشد تشریفات،امیر روشن بخش مدیرارتباطات و امور بین الممل کمیسیون ملی یونسکو – ایران و فرخ دیبا مدیرعامل هلدینگ دیبانژ از میهمانان ویژه این همایش بودندکه به ایراد سخنرانی پرداختند.

در ابتدا دبیر اجرایی همایش با بیان اینکه اولین و مهم ترین رکن موفقیت کسب و کار احترام به جایگاه مشتری است افزود: فقدان آداب پذیرایی وادای تشریفات با مشتریان حلقه ی مفقوده رستوران های گیلان می باشد.

فخرزاده اظهار داشت: یکی از عوامل مهم برای افزایش فروش رستوران تعادل بین جذب مشتری جدید و حفظ مشتری کنونی است که با رویکردی صحیح، عملی کردن آنها امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه ۶۸ درصد رستوران های گیلان علی رغم هزینه های گزاف بسته می شوند افزود: عوامل زیادی در این زمینه دخیل هستند که از مهمترین عوامل آن می توان از عدم احترام و ارائه خدمات ضعیف به مشتریان نام برد.

فخرزاده در پایان خاطر نشان کرد:به زودی سمینار هایی به صورت کلاس های آموزشی برای پرسنل اصناف تحت عنوان آداب صحیح برخورد با مشتری برگزار خواهد شد.

 

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک نمایید.