دیدار نوروزی مدیرعامل  منطقه آزاد انزلی  با استاندار گیلان
در راستای تحقق شعار سال؛

دیدار نوروزی مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با استاندار گیلان

جارستان: به نقل از  مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در ادامه جلسات کاری مدیریت عالی سازمان با مدیران ارشد استانی؛ محمد سجاد سیاهکارزاده رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان، با اسدا…عباسی، نماینده عالی دولت و استاندار گیلان، و سجاد ده ده جانی مدیرکل بازرسی استان دیدار کرده و در

چفیه  دستار شهادت،  یا دستاویز سیاست!

چفیه دستار شهادت، یا دستاویز سیاست!

حکایت چفیه در جبهه های نبرد و شهادت بود و اما امروز در عرصه سیاست و قدرت ، چفیه ابزاری برای ریا است، دستاویز سیاست برای رسیدن به قدرت است و نردبانی برای ریاست!

لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان
دیدار استاندار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رشت؛

لزوم ارتقای وضعیت رشت و جلب رضایت رشتوندان

استاندار گیلان گفت: وحدت رویه در مدیریت شهری به همراه همدلی و هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر، به پویایی و نشاط کلانشهر رشت و جلب رضایت مردم کمک می‌کند.

درد بیماری با طعم آوارگی
روایت یک شب در پورسینای رشت؛

درد بیماری با طعم آوارگی

دوربین از در ورودی وارد اورژانس می‌شود. در راهرو تخت‌های زیادی چیده شده و بیماران روی آن‌ها بلاتکلیف رها شده‌اند‌‌. همزمان با پخش موسیقی متن، صدای جانسوز درد و ناله به گوش می‌رسد. کف سالن از خون مراجعین قرمز است و این بلبشو تا انتها ادامه‌دارد...

افزایش نرخ کرایه تاکسی در رشت

افزایش نرخ کرایه تاکسی در رشت

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: نرخ کرایه تاکسی سال جدید در مسیرهای مختلف در خطوط پرترافیک و کم ترافیک به طور میانگین بین ۲۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته‌است.

وضعیت بازار مسکن در محله هشت دی و صفاری رشت+ جدول قیمت
بررسی جارستان از قیمت مسکن در مناطق مختلف رشت؛

وضعیت بازار مسکن در محله هشت دی و صفاری رشت+ جدول قیمت

بازار معاملات ملکی در محله بلوار هشت دی و صفاری رشت در وضعیت رکود قرار دارد؛‌ به گفته یک واسطه‌گر ملکی در این منطقه، از اسفند 1402 تا به الان که در تعطیلات نوروزی هستیم، بازار مسکن شاهد رکود بوده است.

حضرت امام جمعه! صعود دلار را باور کنیم یا خطبه شما را؟
باتوجه به وضعیت اسفبار اقتصاد کشور؛

حضرت امام جمعه! صعود دلار را باور کنیم یا خطبه شما را؟

در ایران، دغدغه برخی از چهره‌های سیاسی و البته برخی ائمه جمعه بستگی به رئیس جمهور دارد. اگر رئیس جمهور هم مسیر باشد، هیچ کدام از مشکلات کشور تقصیر او نیست اما خدای ناکرده اگر از جناح مقابل باشد که بهمن در کوهستان هم تقصیر اوست.

سیاسی

اقتصادی